Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik stond daar echt zo van eehh jaa? Beetje awkward
Hij zo 'Jaaaa, jij was hier vorig jaar ook en toen heb ik je keihard afgewezen!' '... Jep..!' 
Denk ik. Er waren wel mensen die beter waren dan ik (denk ik), maar ik hoop dat ik in elk geval de gradatie 'in het bestand' kan halen
(Dat je in het bestand gezet wordt maar dat er nog ff geen werk voor je is ofzoiets)
_Mara_ schreef:Ik wil een minor Duits erbij volgen en een vak over New Age van de faculteit godsdienstwetenschappen. Beiden gewoon uit eigen interesse, heb er, afgezien van het Duits dan misschien, geen reet aan voor me eigen studie. Zal me eigenlijk ook een worst wezen of ze het goedkeuren en dat het op me cijferlijst komt te staan. Maarja, ik moet wel me vrije ruimte van 30 punten opvullen en ik moet nog 5 punten hebben, dus 1 van de 2 vakken moet toch wel goedgekeurd worden anders krijg ik daar later weer gezeik mee.
Maar eh vrije ruimte? Volgens mij heet dat hier een minor
Het gaat over de boeken die we nodig hebben, heb nu eindelijk kunnen uitvissen welke ik precies nodig ben en hoe dat in zijn werking gaat met het bestellen op die rare site waar je geen verzendkosten betaald voor je boeken. Dit gaat echt wennen worden, alles in het Duits.

Word wat. 
Dat is 5 minuten van mijn huis, en normaal fiets ik elke dag langs die straat. Maar ik zag wel altijd vlaggen hangen, maar dat dat dat van een auto winkel was ofzo.
Echt erg, normaal ga ik dua tijd naar het centrum, maar nu kan ik dus gewoon dichterbij gaan. 

Maar bijgelezen heb ik 
Ze was wel wat stijf/stram maar dat vind ik niet zo gek na even stil gestaan te hebben!! Heb d'r lekker losgewerkt en zijn lang wezen uitstappen! Heb geen zin in een paard met spierpijn, dat vind ik zielig
Daarna ben ik chocomuffins gaan maken!! En die zijn ook heel goed gelukt
Dus heb ik mij maar opgeofferd
Ach vind koken wel leuk dus daar ga ik straks maar aan beginnen!!
En je mag mijn was ook wel komen opvouwen hoor. 
Nu nog even verder studeren.
het bleek wat moeilijker dan gedacht.. alleen accu aansporen bleek niet genoeg, dus hij dacht dat het mss de startmotor was. Ook niet. Het bleek de verbinding hiertussen te zijn, ben de naam even kwijt. Oftewel je hebt een extern kabeltje nodig om hem te starten. Sh*t denk ik, dan móet ik hem echt ff naar mijn ouders brengen. (nog niet klaar met typen
)
argh uber veel boosheid en irritatie!