Hier sneeuwt het ook! Ik vrees dat als het zo doorgaat het wel blijft liggen
shetjessweet
Geplaatst: 16-12-11 12:29
Ben er ook weer. Hier sneeuwt het gelukkig niet. Hoop bij mijn ouders ook niet. We hebben nog hoog gras in de wei, daar moet geen laag sneeuw op komen. Heb hier heerlijk de verwarming aan staan. Gister kleddernat geregend na het paardrijden. Grote paarden zijn best cool. Al blijf ik gek op kleine ponietjes. Ik heb een tijdje een paard van 1.74 gereden. En een strandrit op een shire! Bijrijdpaardje is 1.43 (wel heel stevig gebouwd). Wel makkelijker met op- en afstijgen tijdens buitenritten. En mijn eigen shetten halen de één meter nog niet eens. Maar daar rijd ik natuurlijk niet op.
Ik had laatst tentamen van half zeven tot half tien. 's Avonds wel te verstaan. Doen ze bij jullie ook aan dat soort tijden?
Ik ben bezig met weekend houden, uitgeslapen, tostie gegeten en met de hond op de bank (mag normaal niet, behalve als ik dat vraag en dat gaat prima aan t tv kiken, heerlijk!
Pff zo laat nog een tentamen :-O echt verzot!
Uhh sneeuw!!? Hier niet (zeeland) alleen wat miezer, meer niet
Ik mag stage doen bij Stal Zegwaard als k minimaal 6 weken kan Maar dat valt vast wel te regelen met school! Omg wat een fcking groot bedrijf is dat zeg dacht dat ze alleen minipaardjes hadden, maar tis een hele dierentuin daar ! Ze hebben er 600! dieren en je kan daar echt verdwalen xD
Hoe laat je een hond een deur dicht doen? Hoe leer je dat aan?
1234
Geplaatst: 16-12-11 17:00
Tis minder handig om een hond te leren hoe hij een deur open moet doen Dan kan je em nooit ' opsluiten ' als t moet Nja okeej wel in een bench natuurlijk.
Open maken ga ik haar niet aanleren, het is een ontsnappertje, dus niet zo heel handig, ik ben nu aan t sporten bij de fysio (ja ben aan t multitasken hahaha) vanavond zal ik de uitleg geven over de deur dicht doen