Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zonnetje81 schreef:@Ruitje, ik snap het. Maar heb niet het gevoel dat iedereen de werkdruk zo hoog vindt...? Misschien ligt het ook aan de school en opleiding?
blacknorton schreef:zo ben ook weer terug van Gent. weer een positief gesprek, maar weer blijf ik met het gevoel zit en nu. het duurt zo lang. van p&o krijg te horen dat de druk en nood hoog is. van de baas krijg gevoel dat die niet kan beslissen. en dan is er ook nog ff een grote verkoop in diervoederland. (wat misschien me toekomstdroom nog wat moeilijker gaat maken). kortom we wachten maar weer af, ze had het over 1 dec. dan moeten zie in ieder geval begin volgnede week laten weten anders heb ik geen onderdak en vanuit hier op en neer vonden we geen doen
succes allemaal.
annastasia schreef:blacknorton schreef:zo ben ook weer terug van Gent. weer een positief gesprek, maar weer blijf ik met het gevoel zit en nu. het duurt zo lang. van p&o krijg te horen dat de druk en nood hoog is. van de baas krijg gevoel dat die niet kan beslissen. en dan is er ook nog ff een grote verkoop in diervoederland. (wat misschien me toekomstdroom nog wat moeilijker gaat maken). kortom we wachten maar weer af, ze had het over 1 dec. dan moeten zie in ieder geval begin volgnede week laten weten anders heb ik geen onderdak en vanuit hier op en neer vonden we geen doen
succes allemaal.
Zou je bij hendrix aan het werk?
Ik heb weken geleden al de geruchten gehoord, maar vanaf vandaag is het dus officieel.
[ON] Nutreco (pavo) overgenomen door ForFarmers