. Probeer maar eens aan wat anders te denken. Zit zo veel mogelijk achter de computer in de hoop dat er bericht komt. De tijd breekt aan dit ik iedere dag moet gaan solliciteren. Leuk bedacht, maar dan moeten er passende functies zijn!Met dit droge weer had ik bedacht om met de jonge hond (8 1/2 maand) te gaan fietsen (afleiding). Schema opgezocht want ze mag natuurlijk nog niet direct 1 uur meelopen. Moest de vouwfiets achter uit de schuur plukken (= lager dan mijn goede fiets dus minder kans dat ik op mijn snuit lig), verdraai ik mijn rug
. Kan geen kant uit nu. Helaas kan ik ook niet tegen de gewone pijnstillers dus het moet met tijd genezen. Natuurlijk is mijn fysio nét met vakantie....... Paardrijden zou de spieren wel weer los krijgen maar het is nog vakantie op de manege. En ik ken niemand in de buurt met een eigen paard waar ik even een paar rondjes zou kunnen stappen met mijn eigen zadel. @Karinn: klinkt heel erg leuk, zou wel belangstelling hebben. Helaas te ver weg en FT. Jammer!
. Ik rij op de prinses maxima manege
. Dacht dat daar alleen Reinaerde zat..... Ga eens ff zoeken naar Sherpa!
). Het is in de buurt, 16-20 uur in overleg in te vullen. 3 van de 4 voorwaarden kan ik bevestigen, de recente opleiding is de belangrijkste helft van PDB. Reageren??????

.