Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

, maar wel iets meer tijd om nog inkopen te doen. Heb deze week iedere dag gewerkt en mijn moeder is ook heel druk met ons Franse jongetje van europa kinderhulp die morgen weer weggaat. Dus dan hebben we dit weekend nog om wat winkels langs te gaan 
Die moet ik als student Romaanse Talen natuurlijk wel hebben. 
_Veronique_ schreef:Het iedere week reizen viel mij best zwaar. En raad het af als het om veel kilometers gaat. Kamer -> naar moeder is 170 km, m'n vader woont daar weer 75 km vandaan. Vriend op 40 km afstand en naar werk 23 km. Heb in 1 jaar tijd 50.000 km gereden met m'n autootje. Mijn voorkeur zou uitgegaan zijn naar daar blijven mja dat ging dus niet
Waar ben je heen geweest NieneWiep?

)

) Nu nog even kijken voor 't contract etc..
Klasgenoot van mij van het Saxion die ook een minor aan de HU gaat doen (toevalig precies hetzelfde) heeft ook toevallig een kamer 500m verderop van mijn kamer gevonden!! Super leuk! Zij is er ook dus lekker even elkaars kamer bekijken!
De mijne wordt op dit moment eerst nog verbouwd door de huiseigenaar. Hij wordt dan wat groter. Hij vertelde me gister dat het nu nog een bouwput is.
Ik slaap op zolder, en boven de trap, die ernaar toe leid, zit nog heel wat ruimte. Dat gaat hij dicht maken en bij de kamer betrekken. Ben echt benieuwd.
heb namelijk ook nog een klok nodig... _Summerly_ schreef:Ik heb zojuist mijn allereerste kamerding gekocht: een klok.Ik moest sowieso met m'n vader naar m'n kamer om één en ander op te meten, dus op de terugweg zijn we maar meteen bij de Action gestopt.
Woooow, wat neem je allemaal wel niet mee, Bonaire?