Bokt-ondernemers; wie nog meer? Tips & Ideeën! Deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Henla

Re: Bokt-ondernemers; wie nog meer? Tips & Ideeën! Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 07:56

Iedereen bedankt. Heb gelukkig bijna nergens last van. Alleen beetje moe, maar ja dat hoort erbij.
Joyce erg vervelend van je website. Hoop voor je dat het nu toch echt bijna klaar is en dat jullie er samen uit komen qua prijs.
Fototoestellen helemaal geen verstand van :)

irritantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 09:11

hier ook 2 body's. om lenzen zo min mogelijk te wisselen. en ook canon.
en ook geen problemen met sorteren. ik sorteer. datum en op tijd. dan gaat goed.. heel soms zit welleens net 1 reeks anders maar die haal je er zo uit.

maar veel bruiloften doeik ook niet, heel veel werk.... toevallig wel 2 nu in juni (waaronder die van me zusje)
ik vind me 18-200 heerlijk werken.

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 09:25

joyce2 schreef:
Gefeliciteerd Henla!!

Hier nog steeds druk bezig met mn webbouwer schoppen onder zn kont te geven, hij gaat vandaag en van het weekend verder met mijn to do list en ben dus nog steeds niet online....

Heb al meerdere mensen gevraagd om een prijsindicatie voor het afmaken van mn shop, maar iedereen wil dan eigenlijk opnieuw bouwen en niet iemand anders werk afmaken. Begrijpelijk natuurlijk, gezien iedereen anders werkt, maarja, dan moet ik dus ruim 1000,- euro meer betalen dan nu en in principe is mn shop klaar voor de start, alleen heb ik nog wat "cosmetische" dingetjes die gedaan moeten worden. Dat is dus ook wat mij zo frustreerd, omdat het volgens mij binnen een dagje gefixt is!

Maarja, ik blijf hem gewoon 2x per week mailen/bellen/smsen en hopelijk wordt ie er straks zo gek van, dat hij wel op wil schieten... AAARRGHHHH *stiekem heel gefrustreerd*

Duurt wel erg lang zo idd! Kun je hierna de website wel zelf onderhouden dan? :)

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 09:29

Hier gister in de buurt weer mooi reclame gemaakt voor mijn bedrijf door middel van een demo/clinic waar ik ook nog eens goed voor betaald ben :D Dat is echt een dubbele vlieg in 1 klap O:)

Meteen een andere uitnodiging gekregen voor een demo/clinic en misschien een ingang naar het bedrijfsleven waar ze geinteresseerd zijn in mijn trainingsmethode omdat ze veel overeenkomsten zien. Waren namelijk grotendeels mensen uit het bedrijfsleven die op die locatie kwamen voor sponsormogelijkheden oid.

Benieuwd wat daar nog uit gaat komen :) Was iig voor ons weer een geslaagde dag en goede reclame in het (paarden)wereldje.

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 11:22

Joyce wat ontzettend vervelend zeg voor je!Hopelijk komt er snel vaart in ;-)

Hier gaat het lekker,regelmatig op pad langs klanten en ook de Horse agility aanmeldingen gaan goed!
Ik kan me voorstellen dat mensen het heerlijk vinden om Fulltime zo met hun bedrijf bezig te zijn ;-)
Hier is het wel wat aanpassen qua drukt, 32 uur werken,de paarden en dan ons bedrijf erbij.
heb nog niet helemaal een balans erin gevonden,maar dat moet vast goedkomen!

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 12:54

Clinic's enzo lopen inderdaad goed. Maar wat berekenen jullie nou zo kwa prijs voor zo iets?

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 14:09

Bojangles, zie ik in je profiel ineens dat je op de FFT bent geweest! Ik stond bij de hindernis waar je door een tunnel moest (als jury). Grappig, kan me je niet herinneren, maar er waren ook zóveel combinaties die dag!

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 14:12

Okee leuk! :D
Nouja ik ging iig heeeeel snel onder die tunnel door, misschien kwam het daardoor :')
Ik zat op een snowflake en m'n zusje op mijn stippel.

livvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 20:28

:wave:
Hoi, ik meld me ook weer eventjes!
Lees alles mee, maar tot nu toe te druk om te reageren (wat alleen maar goed is natuurlijk).
Ik zie een eventuele meeting ook wel zitten, als het niet te ver is!

Inmiddels is mijn website http://www.equifavor.nl online *\o/* en heb ik het heel erg druk, nu nog vooral met paarden trainen, maar ik heb ook al een aantal klantjes voor de zadelmakerij.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 20:48

Mooie site hoor Livvy!
Wat ik me tijdens het lezen zat af te vragen, doe je dat zadelrepareren en maken gewoon thuis in de schuur of heb je daar echt een pandje voor moeten kopen/huren?
Lijkt me toch niet iets te zijn wat je even aan de keukentafel doet.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 20:55

Bojangles schreef:
joyce2 schreef:
Gefeliciteerd Henla!!

Hier nog steeds druk bezig met mn webbouwer schoppen onder zn kont te geven, hij gaat vandaag en van het weekend verder met mijn to do list en ben dus nog steeds niet online....

Heb al meerdere mensen gevraagd om een prijsindicatie voor het afmaken van mn shop, maar iedereen wil dan eigenlijk opnieuw bouwen en niet iemand anders werk afmaken. Begrijpelijk natuurlijk, gezien iedereen anders werkt, maarja, dan moet ik dus ruim 1000,- euro meer betalen dan nu en in principe is mn shop klaar voor de start, alleen heb ik nog wat "cosmetische" dingetjes die gedaan moeten worden. Dat is dus ook wat mij zo frustreerd, omdat het volgens mij binnen een dagje gefixt is!

Maarja, ik blijf hem gewoon 2x per week mailen/bellen/smsen en hopelijk wordt ie er straks zo gek van, dat hij wel op wil schieten... AAARRGHHHH *stiekem heel gefrustreerd*

Duurt wel erg lang zo idd! Kun je hierna de website wel zelf onderhouden dan? :)

Ja gelukkig wel, hierna kan ik alles helemaal zelf onderhouden. Alleen als ik echt iets anders met de lay-out wil, zal iemand me daarbij moeten helpen, maar dat laat ik dan niet meer door hem doen hoor ;)

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 21:09

@ Lottj, wat super zeg zo'n groot eigen bedrijf! Hoe doe je het op 19 jarige leeftijd? ;) Zijn je ouders ook druk met de paarden?

@ Jaggie, mijn bedrijfje loopt goed :) Veel aanvragen van ruitersportzaken voor inkoop.. Dus ook dat ga ik inventariseren.. En...
Emmelie Scholtens wordt het gezicht van mijn merk!!! :) Binnenkort verschijnt zij dus in Juuls Jackets outfit ;)
Maar we moeten nu flink aan de bak :) Afgelopen jaar heel veel geïnvesteerd, en dat moet er straks ook weer uit ;)

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 21:34

Gaaf Julien aan Em heb je een erg leuke meid die het ook erg goed doet op foto's!

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 09:42

Jaaa helemaal perfect he :) Ben er ook blij om :)

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 20:51

Ik weet nog iemand voor je.

livvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 21:09

holly schreef:
Mooie site hoor Livvy!
Wat ik me tijdens het lezen zat af te vragen, doe je dat zadelrepareren en maken gewoon thuis in de schuur of heb je daar echt een pandje voor moeten kopen/huren?
Lijkt me toch niet iets te zijn wat je even aan de keukentafel doet.

Klopt, zoiets doe je niet aan de keukentafel :)
Voorlopig zit ik op de bovenverdieping van een loods die ik tegen zeer goedkoop prijsje 'huur' van mijn vader. Uiteindelijk wil ik wel naar een eigen atelier toe, maar dan moet eerst mijn klantenbestand nog wat uitbreiden en ik meer tijd hebben om in de zadelmakerij te steken. 'k zit nu nog zo'n 4 a 5 uur per dag op de paardenrug.

@ Julien: wat gaaf dat Emmelie het gezicht van je merk wordt. Je hebt echt supermooie outfits!
@ Joyce: sterkte met de webbouwer..

Ik ga proberen weer wat meer mee te kletsen hier, alleen van camera's en flitsers heb ik geen verstand :Y)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 21:22

Zo, ik ben er vandaag maar weer eens fanatiek achteraan gegaan en ik werd net gebeld dat de site waarschijnlijk vanavond nog online gaat. Hij gaat even kijken hoe en waar ik bericht krijg van een bestelling en als hij weet hoe dat zit, belt ie mij en gooit hij de boel online. Morgen gaat hij dan verder met de grafische dingen.

IVfotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 21:24

Nou dat is fijn Joyce. Hopen dat het dan ook gebeurt. Kun je tenminste verder.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 21:35

Nou precies! Al wil ik het grafische eigenlijk ook gelijk mooi hebben, want nu is mn site niet optimaal. Ik heb het gevoel dat ik nu niet goed aan mijn klanten kan laten zien wie ik ben en wat ik te bieden heb. Maarja, one thing at the time! Ik ga pas uitgebreid adverteren als alles naar wens is en nu kan ik gewoon alvast mond tot mond proberen wat klanten te krijgen.

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 23:01

Ik heb vandaag met Adwords op Google en Marktplaats zitten stoeien. Ben benieuwd of het effect gaat hebben. Vond het een behoorlijk geworstel, hoeveel moet je per klik bieden :? Ben maar redelijk laag begonnen.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 23:01

OMG, als je denkt dat alles wat mis kan gaan, al mis is gegaan, kan er altijd nog wel wat mis gaan ;)

Wil die jongen eindelijk de site online gaan gooien, blijkt dat er iets niet goed is met het hele host gebeuren, er is geen database beschikbaar ofzo. Nu moeten we dus eerst weer gaan mailen met de persoon die het host/database-gebeuren regelt en van hem krijgen we waarschijnlijk maandag pas reactie, want hij is super gelovig en mag niet met werk bezig zijn op zondag...

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 23:06

Schiet lekker op zo Joyce, balen zeg.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 23:17

Ik lach er maar gewoon om, maar eigenlijk is het om te huilen ;) Ik had me daar ook helemaal niet mee bezig gehouden, was echt wel het laatste waarvan ik dacht dat het mis kon gaan. Waarschijnlijk is het een klein foutje, wat snel op te lossen is, maarja, moet wel eerst die mail gelezen en beantwoord worden!

Naja, ondertussen kan mn webbouwer lekker verder met het grafische gedeelte en ik wacht (zoals de afgelopen maanden) wel weer af.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 00:16

Ai ai ai joyce, check zelf eens via google of er via de host die je hebt gekozen uberhaupt wel oscommerce sites gedraaid kunnen worden. Of je met register globals te maken hebt en of hotmail account geen gedonder geven.
Dat zijn ook nog dingetjes waar je tegen aan kunt lopen, maar die je ondertussen zelf uit kunt zoeken.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 11:44

Het loopt allemaal via een oud collega van mij, van tevoren heb ik hem precies laten weten wat de bedoeling was en of dat allemaal kon. Hij zei: Geen probleem! Mijn andere site die bij hem draait, geeft ook nooit problemen. Mijn webbouwer denkt dat hij misschien nog geen database heeft aangemaakt voor mijn webshop, of dat hij de verkeerde inloggegevens heeft doorgegeven (misschien door de war gehaald met de gegevens van mijn andere site).

Welke host het is die gebruikt wordt weet ik niet, kan het zijn dat hij zijn eigen sites host?! En wat zijn register globals? Ik heb echt TOTAAL geen idee van internet dingen, daarom besteed ik altijd alles uit...