Haha oke.. balen hè, die lotingen. Zag gisteren een stukje in het journaal daarover, dat een derde van de studenten (weet niet meer zeker, een derde is misschien wel erg veel) niet de opleiding van hun eerste keus kan gaan doen. Best wel erg eigenlijk.
Een vriend van mijn vriend is trouwens eindelijk ingeloot voor geneeskunde, hij zit nu in z'n derde jaar voor biomedische wetenschappen en heeft elk jaar geprobeerd geneeskunde of tandheelkunde binnen te komen. Hij heeft ook toelatingstoetsen in België gedaan etc. allemaal zonder Nederland mocht deelnemen aan de lotingen. Hij had zelfs al een weekend Bulgarije (?) geboekt om daar een toelatingstoets te maken voor tandheelkunde (schijnt dat ze daar een goede, erkende opleiding hebben ). Zo zie je maar; de doorzetter wint
Nog geen back-up plan dus voor diergeneeskunde? Als het goed is ga ik zelf vanaf september international business & management studeren in Groningen.
Hoi iedereen, ik ben ook weer thuis van vakantie. Was echt super! Heb niet helemaal bijgelezen, maar heb wel gezien dat er een aantal mensen in of uitgeloot zijn. Mensen die zijn ingeloot: gefeliciteerd! Mensen die zijn uitgeloot: echt vervelend voor jullie.. Ik hoop dat jullie een goed alternatief kunnen vinden.
Sita_xx
Geplaatst: 17-07-10 16:13
waar ben je heen geweest ? en had je mooi weer?
Ik heb gister selectiewedstrijd gehad, 2e wedstrijd voor mijn 4 jarige paardje. Ging super was foutloos maar net buiten de prijzen, dus denk net niet geselecteerd
Ooh heb die jongen trouwens toch nog gevonden op hyves, onze buurman van portugal. Toegevoegt en hij accepteerde mij. En nu heeft ie mij weer verwijderd, binnen halfuur, njaah lekker daar trek je dan 2 dagen mee op. jongens... zucht haha
Heeft ie je weer verwijderd? Mss had ie stiekem een vriendin.
Joonsel
Geplaatst: 17-07-10 16:28
Jongens zijn stom
Mijn ex blijft 's nachts steeds smsjes sturen
Sita_xx
Geplaatst: 17-07-10 16:29
jaa, volgens mij heeft ie me weer verwijderd. Tenminste hij staat niet meer bij vrienden Nee vriendin heeft ie niet dat weet ik zeker... had hem gekrabbeld met iets van, alles goed daar? beetje bijgekomen van vakantie? en toen verwijderde hij mij, whaha nou ja dan niet! stomkop
Sita_xx
Geplaatst: 17-07-10 16:33
jongens zijn inderdaad stom, je kunt er niks mee was echt een mooiboy, dat is nooit goed natuurlijk, hehe dom van mij
lastig dat je ex smsjes blijft sturen, je wilt echt niks meer met hem? of zijn jullie nog wel vrienden?
We zijn niet eens vrienden, hij wilde geen contact meer en ik had 'm laatst op stap gezien en toen begon 'ie raar te doen Mja nu mist hij me blijkbaar ofzo, wazig! En dan stuurt ie soms een sms rond 3/4 u. Nou vind ik het niet erg om te smsen ofzo, maar wel als het zo laat is!