Nikki_ schreef:en nederlands tussen 7,1 en 7,9

Ik ook 
Lucifer123 schreef:En wij kregen thee met een koekje

Wij kregen thee zónder koekje 
En veel mensen met lieve ouders/familie/andere mensen.
Ook wat mensen die het wat minder getroffen hebben qua originele opmerkingen en minder geïnteresseerde familie enzo. 
Isjtar schreef:Ja mijn opa belde ook al, zo lief!

Hij is zelf scheikundige geweest en ik vertelde dat scheikunde juist een moeilijk vak voor mij is, zei ie "Nou dan neem je gewoon je mobieltje mee in de zaal en ga je mij maar bellen", zo schattig

Lieeeeef 
Nueve schreef:Knap dat er nu al een klacht voor wiskunde B is.

THANKS MATE!

Gittekit schreef:Over wonen gesproken, jullie wonen echt stuk voor stuk een heeeel eind bij mij vandaan.

(behalve Kim, die woont bij mij in t dorp/stadje.)
Iedereen woont ook altijd ver bij mij vandaan.. 
Phylos schreef:kyrkelover schreef:*fioon,ik wil het wel voor je nakijken als je je antwoorden door pb't.
Nou bedoelde de vraag welke enzymen er nog meer waren in een bacterie en waar die zich dan bevonden of zoiets was t.
ow die ja! die had ik ook helemaal fout. Dikke 4 punten misgelopen
Ik ook, dacht dat ik hem snapte.. 
Phylos schreef:Gittekit schreef:Mn zus zit op het saxion ja (hoe ze daar terecht komt, geeen idee). Maar waar ze dr vriend van kent, geeeen idee, niet van school iig aangezien hij een eigen bedrijf heeft.

Maar serieus, mensen daar praten best grappig.

ja en jullie brabanders ook

Allebei 
FantasyB schreef:Shizzle. Ik kan niet slapen. Zenuwen.. Voel me echt zo'n verliefde puber. Maar dan met wespen en horzels in me buik in plaats van vlinders... En een bang in plaats van blij gevoel. Okee, slechte vergelijking.
Ik schijt echt 7 kleuren en paars. Stom m&o!!!
Succes vandaag!
Flowerpull schreef:En ik schijt 10 kleuren en paars voor latijn

Wordt echt ernstig slecht vrees ik.
Ook
en succes!!
Bonaire schreef:M'n paard is vandaag jarig

Gefeliciteerd 
kyrkelover schreef:Nou hier heb ik dus de stomste fout van mijn leven gemaakt.
Oftewel fout verbeteren.
Het eerste punt had ik in eerste instantie helemaal goed .
Dat had ik ook bij ééntje! Echt stoooom..
Maar bij Nederlands gelukkig ook één goed verbeterd 
NieneWiep schreef:Hallo! Ik ben weer helemaal up to date, alles bijgelezen.
Moet vandaag echt heel hard aan kunst, help.
Ik ook 
NieneWiep schreef:Wel fijn dat havo vandaag al kunst examen doet, kan ik dat examen nog even oefenen als dat lukt. Zij hoeven echt weinig stof te leren.

Weten jullie hoe dat zit eigenlijk? We moeten 4 blokken leren, hofcultuur, burgelijke cultuur, bladiebla, en je krijgt altijd 3 blokken met vragen op je examen, zijn dit dan ook 3 van die 4 blokken? Dus dat je 1 blok helemaal niet krijgt.
Geeeeeen idee 
Zo ik heb bijgelezen
Hoezo kunstontwijkend gedrag? 
En iedereen met M&O en Latijn SUCCES VANDAAG