Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Toekie schreef:Dit weekend schijnt het ernstig te worden, sterkte voor degenen die zaterdag moeten bezorgen.
Ik heb alle tv gidsen nog gewoon bezorgd (behalve Veronica maar die was er bij ons al uit). Komt denk ik omdat ze het geleidelijk afbouwen?
capopjekop schreef:Voor mijn wijk staat geloof ik 3 uur nog iets, maar als ik het in 3,5 uur kan dan ben ik blij.

Toekie schreef:Nou, Erwin Krol zei net nog: "Pas op voor zaterdag, dat wordt géén fijne dag." Of zoiets.
Moontje1991 schreef:Toekie schreef:Dit weekend schijnt het ernstig te worden, sterkte voor degenen die zaterdag moeten bezorgen.
Ik heb alle tv gidsen nog gewoon bezorgd (behalve Veronica maar die was er bij ons al uit). Komt denk ik omdat ze het geleidelijk afbouwen?
Ja als het goed is ben je vanaf februarie alle tv gidsen kwijt aan dhl.
met dit weer ben ik toch ook wel blij dat ik kan kiezen tussen de fiets of het karretje. (heb fietstassen van sandd en een karretje van dhl).
en met dit weer ben ik ook erg blij dat ik betaald krijg per postuk en een vaste wijkvergoeding heb inplaats van zoals de tnt heeft dat er uren voor staan.
ALs het goed weer was geweest vandaag had ik 25 euro per uur gehad (omgerekend) dus ondanks het rot weer vandaag had ik toch nog een mooi uurloon denk ongeveer 12,50 (heb er ongeveer 2 uur over gedaan)
Ik denk dat het uurloon voor per poststuk betaalde bezorgers straks vies gaat tegenvallen, als je zowat ieder huis langs moet. Dat kost in verhouding veel meer tijd. Ik zie hier de concurrenten ook bezorgen maar die hoppen echt van huis naar huis met soms wel zo'n tien adressen (of meer) ertussen. 

ik hoop dat mijn vriend niet helemaal bevriest (hij mag wel met de kleppenwagen zijn wijk doen, hij moet eerst nog ies afzetten)
echt zo'n russische bontmuts
met van die flappen die dan over je wangen vallen