Als ik je daar tenminste tegen kom... zullen wel heel wat mensen heen gaan
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Lienek schreef:MelanieB schreef:Lienek, kom jij ook naar die bijeenkomst van STS 19 juni geloof ik?
Hahah ja!
Mams is er totaal niet over te spreken dat er maar 1 ouder mee mag..
Hoor nu de hele dag, het is niet zomaar een schoolreisje. belachelijk moeten ze maar een grotere zaal huren![]()
Maar jij gaat dus ook?
mijn vader zou echt wóest zijn
ik heb gescheiden ouders, dus dat bemoeilijkt het dan ook nog eens 

Ben benieuwd! 

Zo jammer dat ik haar niet meer kan rijden, tis zo'n leuk dier! Nougoed. Je kunt niet alles hebben.
topsylover schreef:Ik heb een nieuw gastgezin!![]()
Kreeg vanmorgen een mailtje dat mijn andere gezin ging verhuizen, dus nu ben ik overgeplaatst!
Ik heb een zus van 17 en 2 ouders, ze hebben 4 honden!
Ik kom nu te wonen in Hooper, een nóg kleiner plaatsje met een nóg kleinere school!![]()
Lijkt me echt geweldig!
hoe klein is je plaatsje en school? 
_karin_ schreef:En ja Montana is zo'n leuk paardje, was zo blij dat ik haar kon rijden dit jaar zo nu en dan (hele winter niet dus, omdat het hier stervenskoud is). Zouden jullie zeggen dat ze al 17 is?
Het komt nu allemaal heel dichtbij! Voor sommige de terugkeer alweer, voor sommige het vertrek!
Chrissy_ schreef:Gave foto's Karin!
Ooh als ik al die verhalen hoor wil ik zó graag, maar ik heb ook weer zoveel twijfels
Wat ik me trouwens nog afvroeg. Ga je van tevoren nog kennis maken met andere uitwisselingsstudenten die naar dezelfde school gaan als jij, of word je gewoon in je eentje op die Highschool gedropt?

Ben blij dat jullie me zoveel kunnen en willen vertellen.
Ja echt in spanning afwachten inderdaad, maar ach ik denk maar beter dat ze er een tijdje over doen en dat we bij elkaar passen dan dat ze me zomaar bij eender wie zetten!
Eowyn3003 schreef:Hey!
Ik had eerder al eens een berichtje gepost maar lees vooral mee.Het komt nu allemaal heel dichtbij! Voor sommige de terugkeer alweer, voor sommige het vertrek!
Weten jullie jullie gastgezin al?
Ik weet nog niks :/ alleen dat ik waarschijnlijk in Michigan, Indiana Kentucky of Tennessee kom te zitten. Ik hoop op het eerste.