Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PPPeet schreef:Het UWV zucht... ik hoefde na 2 maanden nog steeds geen sollicitatie activiteiten door te geven![]()
![]()
Aangezien ik dit een beetje vreemd vindt heb ik zelf maar een excel bestand dat ik bij hou gemaild met de uitleg dat ik geen gezeur wil omdat ik geen activiteiten doorgeef. Kreeg ik een berichtje terug "we hebben de activiteit sollicitatie activiteiten aangemaakt".... Ik denk dan bij mezelf wie moet wie nou vertellen wat te doen?? En deze optie moet mijn inziens standaard aangevinkt staan....
zap schreef:Ik ben me aan het klaarmaken om te vertrekken. Doodeng haha! Dit is m'n eerste echte sollicitatie! Ik twijfel nog tussen een jurk, jasje, panty en pumps of broek+blouse+pumps. Lastig
Ir1ne schreef:Broek/blouse/pumps![]()
Eline wat een leuke naam voor je bedrijfje!
Ff een facebookje aanmaken,linkedin aanmaken en netwerken maar..
Gini schreef:Ik vind die vraag naar salaris echt zo dom. Natuurlijk wil iedereen zoveel mogelijk verdienen met zo min mogelijk werk. Ik vraag me ook af wat ze met het antwoord op die vraag doen? Wat leiden ze daaruit af?
Ir1ne schreef:. Maar mn indicatie ligt op *bedrag* . Enneh, met zo min mogelijk werk, speak for yourselfik wil juist graag meer werken, voor mij is dat dagbesteding en structuur, ook al is de baan nog zo chaotisch. ik vind werken leuk.
Gini schreef:Dus als ik zeg: mest 10 stallen uit en je krijgt 50 euro of mest 6 stallen uit en krijg 50 euro, dan ga jij voor het eerste?Nee grapje ik begrijp wat je bedoelt.
Ik heb de vraag voor het eerst gekregen tijdens dat verrassingstelefoongesprek en ik had mij er dus inderdaad niet in verdiept. Verder vind ik de vraag als pas afgestudeerd starter gewoon moeilijk. Op dit moment heb ik echt een mentaliteit van 'will work for money'. Maar ik snap dat dat naar de toekomst toe ook niet altijd zo zal blijven gelden. Dus wat wil ik verdienen? Tsja, een leuk loon waar ik de rest van mijn leven netjes van kan leven zonder zorgen.
zap schreef:Er stond gelukkig een salarisindicatie bij in de vacature. Ik heb aangegeven dat als ze daar tussen zitten we er wel uitkomen. Weet ik voor de volgende keer dat ik daar naar moet kijken.
Juist door m'n kennis en affiniteit paste ik perfect in de baan vertelde ze. Alleen misschien te lief. We gaan het zien.