Barbara88 schreef:Hallo allemaal ik wil me ook graag melden in dit topic.
Ik ben vorig jaar in juli afgestudeerd, ik heb rechten gedaan aan de RUG in Groningen. Ik ben ook al sindsdien aan het solliciteren. Tot op heden twee keer op gesprek geweest. In de periode van aug - dec 2013 heb ik als oproepgriffier gewerkt bij de rechtbank in Assen. Jan - feb 2014 heb ik stage gelopen in Rotterdam bij een advocatenkantoor. Op dit moment zit ik thuis en solliciteer ik me suf. Ik ben wel beschikbaar op oproepwerk in Assen maar tot op heden geen oproepen meer gehad. In verband met reorganisatie is dat een stuk minder geworden.
Ik zoek bij voorkeur werk als advocaat-stagiaire in privaatrechtelijke richting. Ik ben nu echter al zo lang op zoek dat iedere juridische functie in aanmerking komt. Op dit moment heb ik op drie vacatures gesolliciteerd waarvan eentje naar mijn idee perfect aansluit, maar goed er zijn geen garanties. Kortom op dit moment heel hard aan het duimen dat ik weer eens ergens op gesprek mag komen. Ik zoek trouwens bij voorkeur in het noorden, maar sta overal voor open. Verder ben ik fulltime beschikbaar.
Wil je in het noorden blijven of eventueel wel uitwijken?
Wat leuk! Mijn oudste paard is gefokt door de eigenaar van de stal die jij in je onderschrift hebt staan.