Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tinker_sally schreef:Pfffff ik werk nu sinds maandag bij de nieuwe baas.
Maar zit nu even helemaal in een dipje of het wel iets voor mij is.
Kan me voor me kop slaan want de baan heeft zoveel voordelen maar toch neemt dat gevoel nu de overhand.
Of het nu de combinatie van late dienst is met allemaal nieuwe dingen moeten leren. Ik voel me zo'n klungel, alsof ik alles fout doe.
Iets wat 20 minuten moet duren doe ik bijna een uur over en dan is het nog niet goed. Ik zie het gewoon niet lijkt het.
Maar als ik dan weer naar de vacaturesites kijk moet ik blij zijn dat ik dit werk heb.
Maar het is ook zo wennen kom uit een team van 5 waar altijd werd gepraat met elkaar. Hier is het bijna 8 uur lang ieder voor zich.
Plus dan nog bovenstaande erop.
Zou ik dit gevoel niet bij iedere baan hebben?
Het stoppen bij andere baan moest sowieso. Was het niet nu dan wel in oktober.
Maar momenteel weet ik het even niet meer en moest het kwijt.
Bij mijn vorige baan duurde het ook 3 maanden eer ik niet meer met tegenzin ging. Maar daar was het niet zo erg als nu. Vandaag huilend thuis gekomen. En weet het even niet meer.
Ik riep altijd dat zo gauw ik met tegenzin ga werken ik wat anders zoek maar na bijna 30 sollicitaties was dit de enige die me uitnodigde voor gesprek en ook de baan gaf.
Iemand hier wel eens dit meegemaakt?
idinn schreef:Het is iig iets! Succes met je gesprek!
Tinker_sally, wat fijn dat je positiever bent weer over je nieuwe werk! In begin is het altijd lastig.. alles nieuw, je maakt nog fouten. Heel logisch, maar dat geeft idd weinig werkplezier!
Kevinsky, werkte jij nu bij de post? Of was dat iemand anders?
Winged, nog gefeliciteerd dan!
Maximus, succes met zoeken! Hopelijk vind je snel wat. Heb je geen recht op ww of iets?
Heeft er iemand ervaring met WW en verhuizen? En met weer studeren? In een gesprek tijd terug werd mij gezegd dat ik gewoon recht hou op mn WW (met weekend + avonden ben ik tenslotte gewoon 24-28 uur beschikbaar voor werk). Maar is dat niet wat gek als je doordeweeks fulltime studeert?![]()
Ik ben toen alleen vergeten te vragen hoe het zit met verhuizen naar een andere regio..