Ik krijg ook nog steeds regelmatig de vraag: "Loopt het een beetje?"
Ik zeg dan maar niet dat er 2 hele gezinnen inclusief hobby's etc. onderhouden worden van het bedrijf

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hyppolyte schreef:Toch moet ik zeggen dat ik me het ook moeilijk kan voorstellen hoor, zeker als je zegt dat je er 2 gezinnen van kunt onderhouden.
Wat hebben jullie nou aan kosten aan je webshop, waar moet ik allemaal aan denken. Verzendkosten zijn doorgaans gedekt omdat je die doorberekent aan de klant, maar je hebt je verpakkingsmateriaal nog en je kosten voor IDeal e.d. Wij gaan natuurlijk een combi van fysieke winkel doen met webshop ernaast, dus je hebt evengoed relatief hoge lasten die je met enkel webwinkel niet hebt.
HorseTopShop schreef:Bedankt allemaal en welkom nieuwelingen![]()
Inmiddels is de rust hier wedergekeerd. Geen gedonder meer onderling met de honden. Alle spanning is weg.
Het werk gaat natuurlijk ook gewoon door. Is het bij jullie stil geweest in januari?
Hier hebben we echt topdrukte gehad.
pmarena schreef:Zo doet HorseTopShop het als 1 van de betere, mensen kunnen spullen daar bekijken en het werkt 2 kanten op: als ze voor iets anders komen zien ze meteen Barefoot spul hangen, en zoals ik het hoor van klanten komen ze some best van ver daar speciaal naartoe om Barefoot spul te bekijken en dan heeft HTS toch weer extra klanten in de winkel dus het is een leuke klantentrekker ook