Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Emmaa_ schreef:Inderdaad snelheid eruit halen, op tijd beginnen met sturen en goed blijven kijken zodat je uiteindelijk recht uitkomt. Gewoon rustig aan doen, als het niet in een keer lukt rij je hem er weer uit en zet je hem recht. Ik parkeer nu dagelijks 2 keer in en uit en ik heb hem er zelden in 1 keer kaarsrecht in.
ikke schreef:Emmaa_ schreef:Inderdaad snelheid eruit halen, op tijd beginnen met sturen en goed blijven kijken zodat je uiteindelijk recht uitkomt. Gewoon rustig aan doen, als het niet in een keer lukt rij je hem er weer uit en zet je hem recht. Ik parkeer nu dagelijks 2 keer in en uit en ik heb hem er zelden in 1 keer kaarsrecht in.
Want je stuurt te veel......![]()
Je moet inderdaad op tijd beginnen met sturen maar je moet eigenlijk vooral NIET sturen.
Dat is voor een deel ook de juiste feeling met je auto, dat je ook op tijd en in het juiste (rustige!) tempo terug kunt sturen zodat je in een keer recht uit komt.
LiannePuthzy schreef:K kan alleen vooruit inparkeren![]()
Met les heb ik geleerd om zodra de (witte)lijn van t parkeervak bij m bepaald roostertje was wat die auto had je moest beginnen met insturen
Laat de auto van mijn ma (en ook Durban mijn pa, maar daar rijd ik bijna niet in) nou net niet zon roostertje hebben
ElineGC schreef:Ik heb 7 december mijn rijbewijs gehaald in 1 x. Nu wordt ik 18 op 22 juli en dan wil ik in augustus mijn aanhanger rijbewijs proberen te halen. Ben nu al thuis aan het oefenen met de trailer rijden.
Ik kom dus weer gezellig meelezen
bryce27 schreef:Ik ga morgen nog lessen en dan woensdag ook afrijden.
De laatste tijd gaan er geen dingen meer mis ofzo, perfect kan natuurlijk nooit.
Ik moet om 15:00 op.. Niet echt een handige tijd met middelbare school ed. Maar komt wel goed denk ik
doezel2 schreef:Kom even binnem vallen. Ben aant rondkijken. Maar. Las ergens dat je theorieles kon volgen en daarna gelijk je theorie examen kan doen( uiteraard eerst oefenen enzo). Maar hoe zit dat als bijv de les tot 13:00 is en je examen om 12:40?
ingedebruijn schreef:doezel2 schreef:Kom even binnem vallen. Ben aant rondkijken. Maar. Las ergens dat je theorieles kon volgen en daarna gelijk je theorie examen kan doen( uiteraard eerst oefenen enzo). Maar hoe zit dat als bijv de les tot 13:00 is en je examen om 12:40?
Ik weet dat ANWB zulke cursussen doet. Dan begin je heel vroeg en in de middag examen.