Het leed dat werk / een baan zoeken heet. Deel 9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vuurneon

Re: Het leed dat werk / een baan zoeken heet. Deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 11:06

Dat mis ik op mijn werk; loop in verplicht pakje :+ maak niet uit wat ik verder doe; niemand zal zeggen dat ik er leuk uit zien :')

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 11:08

Misschien wel wat zit je haar mooi?

Je kunt je make up ook zo doen als op de foto. Wedden dat je dan bekijks trekt? :+ :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 11:13

Ja, dan mag ik direct naar de baas toe :') en het eraf poetsen haha

Heeft voordelen; ik hoef nooit te bedenken wat ik aan trek :D Lieve mensjes geven mij elke dag wel complimenten verder :D
Heb wel eens make-up daar gedragen, geen mens die het opviel dus ik vond het zonde om eerder van bed te gaan de dag erna :o heb gewoon een frisse uitstraling nu van mijzelf (en een beetje van de zonnebank :Y) )

Laatst een feestje en toen herkenden een deel van mijn collega's mij niet +:)+ missie geslaagd! Want ik kan het wel; mij leuk kleden. Maar het moet wel mogen

Mooie wimper extensions trouwens Kriel! Ziet er natuurlijk uit.

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 11:23

Deze zijn niet van mij hoor, was een voorbeeld foto.
Zal eens kijken of ik die van mij nog op haar site kan vinden

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 11:23

Ik wil dat dat ene bedrijf me belt NUUHUU... waarom zetten ze er ook geen sluitingsdatum bij :( er staat per direct op de vacature.. dus dan laat je hem toch geen 2 weken openstaan?

Ben benieuwd. Vind t best mooi maar lijkt me wel een lange zit?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 11:30

Waarom bel jij niet Irine?

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 11:31

Omdat ik hem de 26e verstuurd heb. Wil niet drammerig zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 11:33

Vind het niet drammerig, je kunt toch gewoon bellen en vragen wanneer ze een selectie gaan maken? Dat staat er immers niet bij, ik bel sowieso als er geen sluitingsdatum bij staat of ga even langs :)

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 11:34

Zeker mooi! Ik heb blonde wimpers -O- Dan wordt zoiets heel gek haha.

Mijn sollicitatiegesprek ging... tja, weet ik eigenlijk niet.
Eerst was het super gezellig, die mensen helemaal enthousiast :)) En toen kwam de vraag over het geloof - tja.. Lastig... Ik ben maar eerlijk geweest (ben zelf niet gelovig opgevoed en geloof ook absoluut niet in God) en toen ging de hele sfeer ineens naar beneden 0 := Denk dat het gesprek wel 20 minuten over het geloof ging...

Naja, ik hoor deze week meer :+ Ben er wel bang een beetje bang voor _O-

En Irene, ik zou ook bellen :j Dan weet je ook gelijk waar je aan toe bent :)

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 11:37

Das zeker waar... Is zon leuke vacature.. past goed bij me ( logistiek !! ) en ik kan er fietsend heen...

Spijtig Rebecca, maar als het echt zo belangrijk is... zou je je dr dan wel thuis voelen?

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 11:38

Daar heb je een punt; als het voor die organisatie zo belangrijk is zou je waarschijnlijk zelf ook op je tenen lopen.
Ik scheld en vloek aan 1 stuk door, zou niets voor mij zijn :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 11:39

Nou dan, hup bellen! Dan kun je ook even laten ontvallen dat je de functie ontzettend leuk vind! Bellen is altijd een pluspunt!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 11:40

Rebecca; ik zou daar zelf niet eens willen werken. Heb voorheen in een katholieke toko gewerkt en kreeg de vraag van een klant of ik wel van het goede geloof was :j
Ja hoor mevrouw; hartstikke katholiek (*kuch*) ! Nou kind, dan ben je goed volk.
Als het geloof écht de kern is van het bedrijf, zou ik het simpelweg niet kunnen overbrengen. Ik zou mij dan niet kunnen vinden in de visie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 11:40

Kriel schreef:
Daar heb je een punt; als het voor die organisatie zo belangrijk is zou je waarschijnlijk zelf ook op je tenen lopen.

Hhaha mijn vriend werkt in Rijssen, is een soort 2e Staphorst en hij vloekt ook nog best wel eens. Kunnen niet al zijn collega's waarderen := ER zijn daar zelfs afdelingen waar de radio niet aan staat omdat ze geen muziek mogen luisteren oid.
We waren ook met de pv uit eten afgelopen jaar en toen was ik aan het praten met een gelovig stel en vertelde ik een verhaal. Toen vloekte ik ook met appelflap. Achteraf dacht ik echt oh fiets, die gaan voor mij bidden vanavond _O-

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 11:41

Jullie liggen ongehuwd ook in 1 bed, bidden doen ze toch al :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 11:42

vuurneon schreef:
Jullie liggen ongehuwd ook in 1 bed, bidden doen ze toch al :')

Daar heb je een punt _O- EN JA WE HEBBEN OOK SEKS VOOR HET HUWELIJK!! Nee we zijn niet meer te redden.

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 11:44

Nou, als ik de leerlingen enigszins goed kon inschatten lag het christelijke vooral bij het bestuur/de docenten. En het is tijdelijk tot aan de zomervakantie... Het vak op zich leek me heel leuk om te geven!

Maar inderdaad, misschien is het ook niet zo'n probleem als het niets wordt!

Dat vond ik ook al wel bijzonder, ze vroegen of ik een vriend had en toen kwam er direct de vraag 'dan heb je vast ook al trouwplannen en plannen voor kinderen, hoe zou je die dan opvoeden?'

Eeehm. Ik ben 21 _O-

Maar goed, ergens heb ik wel het gevoel dat ik afgerekend ga worden op het niet hebben van een geloof... Dat is ergens toch ook een soort discriminatie :+

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 11:45

Gooien ze het op; past niet bij de visie van ons bedrijf :D

Ik geloof niet dat je daar heel rouwig om moet zijn, of je moet alvast wennen aan afkeurende blikken als je samen met je vriend op vakantie bent geweest :')

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 11:48

Kriel schreef:

Ook niet voor mij. nja ik scheld niet aan 1 stuk door, maar t ontvalt me nog wel eens.. Ik zou me er iig niet prettig voelen. Had ik ook bij het ICT bedrijf waar ik de hele dag mn klep moest houden. Niks voor mij..

Het is ook discriminatie, maar idd wat vuurneon zegt...

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 11:51

Ik had destijds gereageerd op een vacature waarin er een paar kerken werden genoemd die voorrang hadden. Interne vacature maar dan iets anders :+
Nee, werd natuurlijk ook niets. Achteraf helemaaaaaaaaal niet erg. Kwam er wel mee weg bij de klant dat ik een devoot katholiek was, maar dat toneelstuk houd ik niet lang vol :')

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 11:51

x_Rebecca schreef:
Dat vond ik ook al wel bijzonder, ze vroegen of ik een vriend had en toen kwam er direct de vraag 'dan heb je vast ook al trouwplannen en plannen voor kinderen, hoe zou je die dan opvoeden?'

Daar mogen ze helemaal niet naar vragen! Volgens mij geloof nog wel, als de instelling overwegend christelijk is en ze dat ook uitdragen, maar verdere plannen over je prive leven mag helemaal niet naar gevraagd worden! Schandalig zeg.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 11:52

Gaat ook wel heel ver om te vragen naar de opvoeding, terwijl je nog niet eens kinderen hebt! :+

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 11:54

Nou ja, ik zou daar een grapje van maken denk ik..

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 11:56

'Als de Here het wil, 11 en die worden allemaal vernoemd naar de discipelen. Ik weet dat het er 12 zijn, maar ik vond Judas niet zo lief'.

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 12:12

Ik weet echt. niks van christelijke bedoeningen. Niets. Moet me schamen, weet t, maar ik ben niet kerkelijk opgevoed... en heb er ook geen interesse voor eigenlijk..