Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LadyMadonna schreef:Pfff, korte invoegstrookje voor de Gorinchemse brug gehad (A27 richting breda)...
Dit is dus een hele korte strook, met geen uitloop naar een vluchtstrook. Je moét er dus tussen. Zag van te voren al een grote rode vrachtwagen waar ik voor moest kunnen. Dus ik gas gas gas....Maarja, dat ging de vrachtwagen ook doen, en dan kom je op het punt dat he eigenlijk nergens meer heen kan, want de weg houdt gewoon op...
Dus instructeur roept voeten los, en hij heeft me er keurig achter gezet, maar jeetje, dat was peentjes zweten...
Volgens m'n instr had de vrachtwagen me er eigenlijk makkelijk tussen kunnen (en moeten) laten en had hij niet ineens meer gas moeten geven, Maarja, het gebeurt.
Kwamen ook nog langs een ernstig ongeval met een auto op z'n kop en 1 in de sloot...
Enerverend dagje....
sabrinagirl schreef:Hoe heete die pillen xdie iemand inhad genomen ik zou die graag willen sta nu onderhand al helemaal strak van de zemuwen ben echt een stresskip
Emmaa_ schreef:Ik heb toen 3 pilletjes gekregen, hoefde alleen te bellen. De bedoeling is dat je er eentje neemt een uur voor een les zodat je kan kijken hoe je ermee rijdt, en dan de avond voor je examen eentje (zodat je rustig kan slapen) en een uur voor je gaat afrijden. Voor mij hielp het fantastisch, puur omdat het geen kalmeringsmiddel is maar je hartslag gewoon kunstmatig laag houdt waardoor je die zenuwen niet zo voelt. Ik reed super kalm rond met dat spul op, terwijl ik de 2 examens daarvoor echt zat te stuntelen door de zenuwen. Het is geen wondermiddel maar het gaf mij net genoeg rust om het gewoon te halen en te rijden zoals tijdens mijn lessen.