Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ir1ne schreef:Zo. Missie antipandaoogjes hopelijk geslaagd
Fiebie schreef:Wow Ir1ne, ik had er waarschijnlijk iets totaal ongepasts uitgegooid....
Wat een L*L! Ik weet niet of ik dat überhaupt op had kunnen reageren, want op het moment dat mensen opmerkingen maken over mijn uiterlijk, klap ik meestal dicht![]()
Maar goed, het verhaal over wat er allemaal aan de hand is komt nog hoor.... Waarschijnlijk donderdagavond als mijn kerel in het stadion zit te gillenin pb.... want uiteraard ben ik inmiddels slim genoeg om het niet online te gooien
![]()
Make-up ben ik net zo'n noob in als jij hoor Ir1ne![]()
Kunnen we samen op Kriel-cursus.....![]()
Mascara, eyeliner en wat foundation en ik ben klaar...
x_Rebecca schreef:Ik heb drie kwartier lang andere outfits aangedaan voor mijn sollicitatie zo...
Nu maar gewoon een beige broek met een wittige blouse aangetrokken... Had iets anders dat super netjes is, alleen dat is met een rokje die denk ik voor bij deze organisatie te christelijk Het is namelijk redelijk christelijk (werd zelfs gevraagd waarom je bij een christelijke organisatie wilde werken... dus durf dat nog niet aan haha. Als ik kijk naar waar ik nu werk (oecumenische school) daar kan ik dat gewoon aan en krijg ik complimentjes over dat ik er leuk uit zie, maar ik doe het toch niet haha...
Zo maar eens die kant op!