Het leed dat werk / een baan zoeken heet. Deel 9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ir1ne

Re: Het leed dat werk / een baan zoeken heet. Deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 13:29

Hahaha. Echt; ik ben helemaal de weg kwijt sinds ik ben afgevallen. Als je dik bent ben je dik, dan maakt t geen donder uut hoe je je kleed want je lijkt overal dik in. Ik sliep altijd prima en had nooit pukkels en tegenwoordig ben ik net een pandabeer en pukkelplaneet.... ik zou evt een jasje maat kleiner kunnen als ik niet enorme armflappen (huid ) plus okselflappen (huid) had, plus enorme boobs. Ben helemaal de weg kwijt wbt uiterlijkheden... gebruikte nooit foundation haha :P ze hebben mn haar afgeknipt omdat t dood was, het was heel erg uitgevallen ( had kale plekken ) en nu heb ik allemaal van die babyhaartjes. Kortom ik ben drie keer P: Pluiskip, Pandabeer en Pukkelplaneet :P

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 13:38

Nouja wat een hork zeg.
Snap wel dat je dicht klapte wat een ****

Volgende keer gelijk afkappen de persoonlijke kant als ze doorvragen
Knap dat je je mond heb gehouden, had ik niet gedaan hoor had hem gelijk zijn mond gesnoerd

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 13:53

Ik ga zo wel op jacht naar iets tegen pandaoogjes :) was toch alweer om 12 uur vrij...

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 16:57

Zo. Missie antipandaoogjes hopelijk geslaagd :)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 17:01

Ir1ne schreef:
Zo. Missie antipandaoogjes hopelijk geslaagd :)

zonnebril? Hihi

Succes ermee! Ik heb het gelukkig wat makkelijker, enige dat ik hoef te doen is minimaal 1 keer per week onder de zonnebank want anders ben ik ziekelijk bleek. Ook zo fijn -O-
Helaas vergeet ik het wel eens (weken gaan snel!) en voor je het weet is het weer; voel je je wel lekker? :(:)

Wat heb je gekocht?

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 18:18

Concealer kit met allemaal kleurtjes erin dat schijnt te helpen... en een goede getinte BB cream... Zonnebril lijkt zo gek als je daar de hele dag mee loopt hahaha... 1 keer per week onder de zonnebank?? :/ wowie. Ik ben nooit bleek. Mensen vragen me nu zelfs nog of ik op vakantie ben geweest, terwijl ik voor mijn doen echt suuuuper bleek ben... maar mij vragen ze ook of ik ziekig ben.. whaha. whaha. zal dr wel beroerd uitzien met de pandalook ;)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 18:32

Gewoon zeggen; 'Stevie wonder is mijn inspiratie 8-) '
Ben benieuwd hoe die kit je bevalt :)

Ja, ik ben écht zo bleek. Heb een kleur die mensen ook hebben als ze goed ziek zijn (beetje de kleur de je krijgt als je (bijna) flauwvalt, t is niet bleek maar vaatdoekwit :') ). Helemaal als ik dan wat moe ben en wat rodere ogen krijgen. Dan hoor ik echt meerdere malen op een dag of ik niet even moet zitten of op z'n minst of ik mij wel goed voel >;)
Ben nu ook echt niet bruin; heb gewoon een beetje kleur op de wangen alsof ik even lekker de dag ervoor een stuk heb gelopen in de buitenlucht.

Was er echt zó klaar mee dat ik die opmerkingen kreeg dat ik toch dit jaar maar een ander plan van aanpak heb. En werkt goed! Niemand die het meer vraagt, ik hoor nu; je ziet er goed uit!

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 18:38

Oh... :( Nou ja dat snap ik wel! goede reden ook, al schijnt t niet echt gezond te zijn...

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 18:56

Alles met mate :) max 20 minuten ene kant en daarna wentel ik om. T is niet een superbruiner. Als ik onder de echte zon zit, ga ik niet ook nog eens onder de nep zon hihi (en onder de echte zon smeer ik mij altijd in).
Werkt tevens ook geweldig voor mijn eczeem, mijn handen zijn vrij van eczeem daardoor :D (en voor de uitstraling ook wel zo fijn als je een aaibare hand heeft ipv zo'n hele ruwe :') )

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 21:38

Wow Ir1ne, ik had er waarschijnlijk iets totaal ongepasts uitgegooid....
Wat een L*L! Ik weet niet of ik dat überhaupt op had kunnen reageren, want op het moment dat mensen opmerkingen maken over mijn uiterlijk, klap ik meestal dicht :')

Maar goed, het verhaal over wat er allemaal aan de hand is komt nog hoor.... Waarschijnlijk donderdagavond als mijn kerel in het stadion zit te gillen :Y) in pb.... want uiteraard ben ik inmiddels slim genoeg om het niet online te gooien :+

Make-up ben ik net zo'n noob in als jij hoor Ir1ne _O-
Kunnen we samen op Kriel-cursus..... 8-)

Mascara, eyeliner en wat foundation en ik ben klaar...

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 21:57

Nou fiebie, ik kom smorgens niet verder dan mascara (en zo nu en dan oogschaduw).
en dat ondanks een van m'n voor opleidingen (visagie) :')

ik heb ook weer een leuke hier :roll:
wg is van mening dat,ze mijn vrije tijd ook kunnen vol plannen :x
as vrijdag is opening nieuw pand. Daar krijg je eerst een uitnodiging voor het feest (ook gericht aan partner) voor thuis gestuurd, en vervolgens krijg je te horen dat je geacht wordt om te werken. Pietje doet dit jantje dat. Oh, en tot 22.00 uur :+
en als iedereen nou de partner mee neemt, dan kunnen die elkaar mooi leren kennen!

verhuizen moest maar op een zaterdag. Of een avond (want even een uurtje de inhoud van je werkplek naar het nieuwe pand brengen en alles aansluiten kan natuurlijk niet onder werktijd :x ) dat begon dus gewoon onder werktijd en was binnen een uur gedaan.

nu werd er verwacht dat we afgelopen weekend minimaal 1 dag kwamen helpen.
en dan vandaag een mail met daarin dat de leidinggevenden moesten zorgen dat hun personeel ma, di en wo avond aanwezig zijn om schoon te maken en op te ruimen zodat het klaar is voor het feest vrijdag.
wij roepen al weken dat het met deze snelheid nooit klaar zou zijn op 4-4 :')

pffff, ze hebben vaker de neiging om dit soort dingen te doen. Waarderen kan ik het niet. Ik ben de laatste die zal zeggen dat die niet helpt als iemand hulp nodig heeft, maar op deze manier ga ik niet helpen. :n

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 22:25

Fiebie schreef:
Wow Ir1ne, ik had er waarschijnlijk iets totaal ongepasts uitgegooid....
Wat een L*L! Ik weet niet of ik dat überhaupt op had kunnen reageren, want op het moment dat mensen opmerkingen maken over mijn uiterlijk, klap ik meestal dicht :')

Maar goed, het verhaal over wat er allemaal aan de hand is komt nog hoor.... Waarschijnlijk donderdagavond als mijn kerel in het stadion zit te gillen :Y) in pb.... want uiteraard ben ik inmiddels slim genoeg om het niet online te gooien :+

Make-up ben ik net zo'n noob in als jij hoor Ir1ne _O-
Kunnen we samen op Kriel-cursus..... 8-)

Mascara, eyeliner en wat foundation en ik ben klaar...

Whahaha. Samen op Kriel-cursus ? das goed. Ik mag ook nog voor de kledingcursus he?? :P
Idd, ik klap ook dicht. Nu wel, eerder ging ik in de verdediging, maar dat is over.. ik weet niet. Het is een erg gevoelig onderwerp ( wat je ws wel snapt, heb je ook al gemerkt, al ging ik eerder vol in de aanval ;) ) en ik vond het eigenlijk op t gemene af... Je kerel zit in het stadion te gillen? whahahhahaa :P
Ik hou t doorgaans bij mascara, oogpotlood en ik heb pigmentjes waarmee ik zelf heel veel lkleuren eyeliner kan maken ( brons, donkerroze, zuurstokroze, die heet eigenlijk miss piggy's lollipop, te gaaf! :) paars, lichtroze en bruin ) en nog eyeliner in paars, felroze.. maar daar houdt t op. Foundation concealer enz.. drama. nooit gebruikt....

Klinkt weer fijn Mri... :( :(:) :(:) :(:)

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 07:49

KOm maar hoor meisjes! Ik ben juist dol op dat soort dingen!!
Net gister mijn wimper extensions weer laten doen en ik shop denk ik elke week wel wat leuks :o

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 08:20

Wimper extensions??? bestaat dat ook al?? Wat moet ik me daarbij voorstellen :+
Ik zou willen dat t kon. Helaas ben ik momenteel behoorlijk budgetgebonden :)

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 08:23

Ik heb drie kwartier lang andere outfits aangedaan voor mijn sollicitatie zo :')...

Nu maar gewoon een beige broek met een wittige blouse aangetrokken... Had iets anders dat super netjes is, alleen dat is met een rokje die denk ik voor bij deze organisatie te christelijk Het is namelijk redelijk christelijk (werd zelfs gevraagd waarom je bij een christelijke organisatie wilde werken... dus durf dat nog niet aan haha. Als ik kijk naar waar ik nu werk (oecumenische school) daar kan ik dat gewoon aan en krijg ik complimentjes over dat ik er leuk uit zie, maar ik doe het toch niet haha...

Zo maar eens die kant op!

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 08:23

Dit:

Afbeelding

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 08:47

x_Rebecca schreef:
Ik heb drie kwartier lang andere outfits aangedaan voor mijn sollicitatie zo :')...

Nu maar gewoon een beige broek met een wittige blouse aangetrokken... Had iets anders dat super netjes is, alleen dat is met een rokje die denk ik voor bij deze organisatie te christelijk Het is namelijk redelijk christelijk (werd zelfs gevraagd waarom je bij een christelijke organisatie wilde werken... dus durf dat nog niet aan haha. Als ik kijk naar waar ik nu werk (oecumenische school) daar kan ik dat gewoon aan en krijg ik complimentjes over dat ik er leuk uit zie, maar ik doe het toch niet haha...

Zo maar eens die kant op!

:') :')

Succes!!

Kriel: aha.... dan hoef je geen mascara meer op zegmaar :) kun je mooi mee flapperen lijkt t :+

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 09:12

Kijk, het is vrij simpel: als jurist in een mannen/technische wereld, kom je snel weg met een beetje flapperen en knipperen.
Dan moet je het lot een beetje helpen he :D :D :=

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 09:25

I know, ik kom uit de transport _O- *D *D
Eem met mn haar flapperen en lief lachen en de gemiddelde chauffeur wil wel wat liever zijn.... ;) evenals planners hehe :D

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 10:15

Gebruik helemaal geen make-up. :=

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 10:27

Tis maar net waar je je prettig bij voelt. Ik heb zon blote billen gezicht of het lijkt alsof ik net wakker ben..
Tis niet dat ik er zo uitzie:

Afbeelding

:')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 10:40

Die zou het wel goed doen als vogelverschrikker. :+

Alleen soms in de winter voor wat meer kleur op mijn wangen. En zou nu wel wat onder mijn ogen kunnen doen, want heb pasgeleden nog bijholte ontsteking gehad en het is daar dus een beetje verkleurt door de ontsteking.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 10:41

Kriel schreef:
KOm maar hoor meisjes! Ik ben juist dol op dat soort dingen!!
Net gister mijn wimper extensions weer laten doen en ik shop denk ik elke week wel wat leuks :o

Dan ben ik je assistent *\o/* ben ook dol op kleding en make-up :D (en altijd maar zeggen dat ik geen meisje-meisje ben := )

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 10:51

Ik ben in mijn vrije tijd ook geen meisjes-meisje hoor.
Ik ben nu thuis aan het werk en loop in mijn sjokkingbroek met oude adidas gympen en een knot op mijn kop. (nog net geen Roy Donders huispak aan :P )

Wel dol op kleertjes en make-up maar dan onder de ringen stalhanden hebben, ken je dat? :+

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 10:53

Ik was nooit dol op kleding en make up, naja , makeupjes wel, maar het is een hele omslag alsje van superdik naar een beetje dik gaat en weer in normale confectiematen kunt... en je gezicht ook van maatje 2 voetballen naar 1 gaat dan moet dat allemaal ff wennen :) Ik moet alleen nog kijken wat te doen met mn haar. Heb een kruin aan de voorkant, had t tot mn billen maar moest er af omdat het dood was en lelijk en piekerig.. dus nu heb ik het tot net over de schouder.. in lagen.

Hahaha.... Roy Donders. Die heb ik afgelopen weekend gezien, weet je dat ie nog best verdienstelijk zingt?