Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LadyMadonna schreef:Precies wat Polly zegt... doordat ik niet snel genoeg ben maken andere weggebruikers beslissingen die het voor mij alleen maar lastiger maken...
LadyMadonna schreef:Polly, ik heb nu ong 25 uur gereden, verdeeld over 1,5 of 2 uur per x.
Mijn instr verwacht dat ik 45/55 uur nodig zal hebben
Felien_Kyra schreef:Lianne gefeliciteerd! Wat een opluchting of niet?
Ik had gisteren weer een lesje, het ging wel prima. Alleen toen sloeg de auto af want ik had hem perongelijk in zijn 3 gezet ipv in de 1, toen ik wilde wegrijden. Op dat soort momenten raak ik gelijk in paniek, terwijl mijn instructeur ook zegt van: kan toch gebeuren, kan zelfs bij een ervaren bestuurder nog gebeuren.
LiannePuthzy schreef:Ja zeker, dacht zelf dat ik gezakt zou zijn omdat t leek alsof ik een ingreep kreeg, schijnbaar dus niet
LiannePuthzy schreef:T gaat vooral er om dat je goed kijkt bij de bijzondere verrichtingen, ik stond ook niet helemaal keurig recht bij t examen, maar keek wel goed (al wist ik al dat t parkeerterrein gewoon helemaal leeg was)
In iedergeval succes
Nustice schreef:LiannePuthzy schreef:T gaat vooral er om dat je goed kijkt bij de bijzondere verrichtingen, ik stond ook niet helemaal keurig recht bij t examen, maar keek wel goed (al wist ik al dat t parkeerterrein gewoon helemaal leeg was)
In iedergeval succes
Voor mijn examen Had ik les en gingen we idd bij een leeg parkeer terrein nog even oefenen op parkeren.
Op mn examen moest ik precies op het zelfde parkeerterrein parkeren. Ik deed echt precies het zelfde haha. Zelfs het zelfde vakHeeft wel geholpen
sabrinagirl schreef:Gelukkig dus als je iets scheef staat of iets te ver aan de andre weghelft komt is het geen ramp als hrt maar veilig gaat en goed kijkt.
Hoop echt dat ik in 1 x slaag ben zo zenuwacbtig weet ook niet hoe het eraan toe gaat enz
LiannePuthzy schreef:Nustice schreef:Voor mijn examen Had ik les en gingen we idd bij een leeg parkeer terrein nog even oefenen op parkeren.
Op mn examen moest ik precies op het zelfde parkeerterrein parkeren. Ik deed echt precies het zelfde haha. Zelfs het zelfde vakHeeft wel geholpen
Toevallig t parkeerterrein tegenover hoorn schouwburg?