Angs16 schreef:Mijn buschauffer vond dat het best 1140 uur mochten worden, zodat er ook nog 100 uur les kon worden gegeven in normen en waarden!
Moest er stiekem toch wel om lachen
Nou, ik zou 'm bijna gelijk geven.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Angs16 schreef:Mijn buschauffer vond dat het best 1140 uur mochten worden, zodat er ook nog 100 uur les kon worden gegeven in normen en waarden!
Justine_Mo schreef:Nogmaals die berekeningen van jullie slaan nergens op[die van de 28 uur ofzo]
Iedereen hier zit 35 uur op school,en op andere scholen is het niet veel anders.
_Lotte_ schreef:Maar ze hebben de urennorm toch al verlaagd naar 1000 uur ipv 1040 uur?
Jolliegirl schreef:ik heb 25 uur per week... MBO... ik klaag NIET.
Ik erger me dood aan die stomme stakende scholieren, gaan ze nou naar school voor zichzelf, of voor een diploma en een goede toekomst.
Stelletje verwende kinders.
Jolliegirl schreef:ik heb 25 uur per week... MBO... ik klaag NIET.
Ik erger me dood aan die stomme stakende scholieren, gaan ze nou naar school voor zichzelf, of voor een diploma en een goede toekomst.
Stelletje verwende kinders.
Laura15 schreef:wat en ramp vandaag.
ik was op het canadaplein even wezen kijken!
mensen sprongen op auto's, ruiten werden vernield, politie bekoogeld, vuurwerk, brand gesticht, putten werden omhooggeblazen etc.
Dees schreef:BEst gek dat het zo'n probleem is die 1040 uur...
Ik denk dan bij mezelf: ga werken.
49 weken van 40 uur = 1960 uur.
Zal menig student nog raar van op de koffie komen
Dees schreef:BEst gek dat het zo'n probleem is die 1040 uur...
Ik denk dan bij mezelf: ga werken.
49 weken van 40 uur = 1960 uur.
Zal menig student nog raar van op de koffie komen