Wie gaat er nog meer Dierwetenschappen doen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Katuwr

Re: Wie gaat er nog meer Dierwetenschappen doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 10:25

O mijn broer had nog wat anders op het oog dus ik ga daar nog even verder naar kijken Lachen

EkmiCJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 11:42

Iemand enig idee waar het examen van Chemie 2 is?
@Shiloh: Jij bent woensdag toch ook in Wageningen voor tentamen chemie 2? Kan ik dan je statistiekboek ophalen?

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 11:46

volgens CSA in c100, bongerd dus...

Ik ga het boek even opzoeken...

EkmiCJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 12:50

Okee, mooi! Ik kon het nergens vinden :S Dan kan ik daarna gelijk even langs de WUR-shop, voor de rest van de boeken. Heb 's middags Celbio in het scheikunde gebouw, lekker logisch Knipoog

_nina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 17:18

Even een paar vraagjes over het ict gebeuren wat bij mij niet altijd even goed wil werken.
Bij die site op de vorige pagina van eduweb moet je met je wur account inloggen toch? dat is je account en password die je per mail of post krijgt. Want dat werkt bij mij dus niet.
En om je mail te checken, hoe heet de site waar je daarvoor kan inloggen?
En heeft er nog iemand advies over als het internet niet werkt op je kamer, heb netjes een oranje kabel gekocht en ingeplugt alleen het beloofde internet blijft uit.... iemand die weet hoe je dit aan de praat krijgt?

sorla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 18:46

Hoi!
AID was zeker gaaf! Haha!

Nina: ik heb precies dezelfde problemen! eduweb werkt niet bij mij De mail wel gewoon
Maar het internet werkt ook niet op mijn kamer heb wel zo`n oranje kabel enzo maar niks doet het Boos!

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 21:07

Mail doe je via webmail.wur.nl
Probeer te mailen naar de csa ofzo als je niet op EDUweb kan.

Voor je internet moet je contact zoeken met je complexbeheerder. Voor de Haarwegmensen heb ik iig het nummer zo voor je als je het niet kan vinden, je kan ook een briefje in de bus doen.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 22:06

wt betreft internet. Ze sturen je dan via email een checklist (handig via email als je geen internet hebt) die je dan moet nalopen en weer terug in moet leveren en als de chcklist niks hefet opgeleverd sturen ze een monteur...

EkmiCJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 12:17

Bah, ik ben het leren echt zat :S Hoop maar dat het gaat lukken morgen. Celbiologie moet wel gaan denk ik zo. Maar chemie :s bahbah... Moet gewoon een beetje geluk hebben met de vragen die ze stellen. Sommige kan ik wel, maar anderen snap ik geen drol van bij de oefenexamens, en er staan ook geen uitwerkingen bij, beetje jammer!
Gaat het bij jou lukken Shiloh?

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 15:41

ik heb het opgegeven... het wordt niks. Heb vorig jaar amper iets voor dat vak gedaan en sindsdien ook niet meer geprobeerd. Heb nu een planning gemaakt dat ik elke week een hoofdstuk ga doen tot het hertentamen in de eerste periode. Ik ga het dan alsnog proberen...

_nina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 17:58

@sorla mijn eduweb werkt inmiddels wel. Melde me aan bij de mail en toen kreeg ik bericht dat mijn wachtwoord was verlopen, toen kon ik nieuw wachtwoord invullen en daarna werkte eduweb wel met dat wachtwoord. Misschien werkt dit bij jou ook.

Sananneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 21:21

Begrijpen jullie al welke dagen en tijden we welk college precies hebben? (dierwetenschappen....)

DanielledBr

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 21:56

Ik begrijp d'r nog niks van. Als ik goed zit moet ik daarvoor op eduweb kijken toch? Ik kan daar wel op en ik zie wel schedules staan maar ik begrijp d'r geen hol van Tong uitsteken

Lorena

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 22:31

Oh nee die roosters op eduweb zijn ook niet handig. 's Ochtends hebben jullie waarschijnlijk meteen maandag om half 9 Inleiding Dierwetenschappen. Waar, dat zou dan wel weer op eduweb moeten staan. Het verdere rooster krijgen jullie dan. Dat is hetzelfde bij chemie, 's middags. Waarschijnlijk moet je daar om half 2 zijn, ook weer in de zaal die op eduweb staat.

Anders kan je het ook via deze weg proberen: http://www.wau.nl/onderwijsnet - klik op studierooster (plaatje met die jongen Knipoog ) - dan links, op bachelor - animal sciences - dan staat er naast 'gemeenschappelijk gedeelte' 'b1 b2 b3', klik op b1 - en dan linksboven even terug naar periode 1 (groen)

Hm klinkt ook wel ingewikkeld zo. Nou ja zo moesten wij onze roosters vinden (vroegah Knipoog ) toen eduweb nog niet erg veel gebruikt werd...

Als je er maandag maar bent bij Inleiding DW, dan komt de rest vaak wel goed Haha!

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 00:17

precies... bij de meeste vakken kijk ik alleen waar ik de eerste dag zijn moet en meestal hoor je daar de rest wel...

EkmiCJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 12:00

Nou, maar even afwachten wat chemie is geworden... vrees ervoor. Maar met een beetje geluk misschien net gehaald.

Nu nog even celbiologie en dan ben ik het weer zat Tong uitsteken haha! Hoop dat het 2e jaar iets beter gaat dan het eerste. Meer mensen die dit gevoel hadden na het eerste jaar?

sorla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 15:35

Inmiddels ben ik ook op eduweb geweest, dus bij mij werkt ie ook...
En ik ga gewoon om half 9 naar inleiding dierwetenschappen, dat is het enige wat ik weet.. de rest krijg ik dan wel te horen hoop ik Knipoog

Katuwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 15:48

Ja roosters zijn niet echt super duidelijk... Welk gebouw zit die inleiding dierwetenschappen dan? En heb je ook verschillende klassen o.i.d.? Moet je dan eigenlijk gewoon al je boeken meenemen aangezien je die middag organische chemie hebt (toch?)?
Pfoe, zal blij zijn als ik het allemaal snap dadelijk Clown

Sananneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 16:18

Ik moet mn boeken nog halen eerst Knipoog Hebben jullie die al allemaal?

Manou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 20:24

Ochtendvakken zijn normaal uiterlijk 12.15 afgelopen en de middagvakken beginnen om 13.30 of later, dus zeker als ik op verschillende plekken les heb ga ik dan altijd naar huis, dus neem daarna pas mijn spullen voor het middagvak mee. En soms zit er nog meer tijd tussen.

Rooster wat je via de docent krijgt is altijd het duidelijkst. Een college is 1 zaal met iedereen die het volgt, maar voor werkgroepjes en practica zijn er soms meerdere ruimtes geroosterd en dan is eduweb minder duidelijk dan het rooster wat je krijgt. (Zo zijn er computerzalen en practicumzalen waar 2 zalen samengevoegd kunnen worden tot 1, maar die staan dan met beide nummers vermeld op eduweb.)

Op eduweb kan je zien waar een zaal is als je de muis op het nummer houdt. En er is ook een boekje waar je alle zalen in kan opzoeken, dat kan je halen bij de wurshop.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 21:54

sananneke: als je maandag ochtend nog boeken moet halen kun je beter eerst naar de les gaan. Er zal vanaf 8 uur sochtends een giga rij staan.. als het lukt zou ik proberen morgen of vrijdag je boeken nog te halen.

Sochtends haal je dat niet voor het college in ieder geval.

Wij kunnen niet zien waar dat vak is. Moet je even op eduweb kijken welke collegezaal er gegeven staat. Als je dat ff zegt, dan kan ik je zeggen welk gebouw je zijn moet.

Sananneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 10:08

Shiloh schreef:
sananneke: als je maandag ochtend nog boeken moet halen kun je beter eerst naar de les gaan. Er zal vanaf 8 uur sochtends een giga rij staan.. als het lukt zou ik proberen morgen of vrijdag je boeken nog te halen.

Wij kunnen niet zien waar dat vak is. Moet je even op eduweb kijken welke collegezaal er gegeven staat. Als je dat ff zegt, dan kan ik je zeggen welk gebouw je zijn moet.

Het is is c222 in het Forum....

Boeken zal ik dan halen na de les, thanks voor de tip;)

Sananneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 11:23

Sananneke schreef:
Shiloh schreef:

Het is is A222 in het Forum....

Boeken zal ik dan halen na de les, thanks voor de tip;)

Katuwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 10:34

WHAAAAAAAAAAAAH Scheve mond

Ik krijg net een telefoontje DAT IK TOCH NOG VOOR DIERGENEESKUNDE BEN INGELOOT Scheve mond

EkmiCJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 11:54

Gefeliciteerd! En? Wat ga je nu doen?