Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

) - dan links, op bachelor - animal sciences - dan staat er naast 'gemeenschappelijk gedeelte' 'b1 b2 b3', klik op b1 - en dan linksboven even terug naar periode 1 (groen)
) toen eduweb nog niet erg veel gebruikt werd...
haha! Hoop dat het 2e jaar iets beter gaat dan het eerste. Meer mensen die dit gevoel hadden na het eerste jaar?
Hebben jullie die al allemaal? Shiloh schreef:sananneke: als je maandag ochtend nog boeken moet halen kun je beter eerst naar de les gaan. Er zal vanaf 8 uur sochtends een giga rij staan.. als het lukt zou ik proberen morgen of vrijdag je boeken nog te halen.
Sochtends haal je dat niet voor het college in ieder geval.
Wij kunnen niet zien waar dat vak is. Moet je even op eduweb kijken welke collegezaal er gegeven staat. Als je dat ff zegt, dan kan ik je zeggen welk gebouw je zijn moet.
Sananneke schreef:Shiloh schreef:sananneke: als je maandag ochtend nog boeken moet halen kun je beter eerst naar de les gaan. Er zal vanaf 8 uur sochtends een giga rij staan.. als het lukt zou ik proberen morgen of vrijdag je boeken nog te halen.
Sochtends haal je dat niet voor het college in ieder geval.
Wij kunnen niet zien waar dat vak is. Moet je even op eduweb kijken welke collegezaal er gegeven staat. Als je dat ff zegt, dan kan ik je zeggen welk gebouw je zijn moet.
Het is is A222 in het Forum....
Boeken zal ik dan halen na de les, thanks voor de tip;)