Overleven jullie het nog een beetje?
Ik krijg morgen mijn punten terug
ben heel erg benieuwd! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ben heel erg benieuwd!
Morgen laatste tentamen, volgende week lekker weekje vrij
saabineex schreef:Spannend Pikkepor!
Balou, mooi cijfer zeg![]()
Vandaag bedrijfseconomie gehad. 3 kwart snapte ik, nu maar hopen dat ik het ook goed doorberekend/uitgelegd heb![]()
Morgen laatste tentamen, volgende week lekker weekje vrij
Steeph schreef:Ik ben een van de weinigen bij ons die deze periode gewoon alle tentamens in een keer heeft gehaald...![]()
Alvast in BlackBoard aan het kijken naar de courses van komende periode en wat de opdrachten zijn, maar man, er zitten echt twee cursussen bij waar ik nu al tegenop zie met de berg werk die ze mee brengen

xGwenn schreef:wat stom zeg, kan dat echt niet begrijpen als er afspraken worden gemaakt dat mensen ze alsnog niet naleven..
saabineex schreef:Meen je niet.... Heb je diegene er al op aangesproken? Vind het ook asociaal, kan ik mij zo aan ergeren als mensen geen rekening houden met hun groepsgenoten.
KirstenHorse schreef:Mij is het samenwerken tot op heden ook uitermate slecht bevallen. Ik ga er niet eens over beginnen![]()
Tot nu toe allemaal goede cijfers gehaald boven de 7 en aankomende maandag en woensdag tentamens. Helaas ga ik voor woensdag al uit van een herkansing, omdat ik afgelopen december in het ziekenhuis kwam te liggen en hierdoor vreselijk achterloop. Ook in verband met herstel heb ik gewoon weinig kunnen doen. Moet nu nog 6 hoofdstukken gaan leren
Balou_k schreef:KirstenHorse schreef:Mij is het samenwerken tot op heden ook uitermate slecht bevallen. Ik ga er niet eens over beginnen![]()
Tot nu toe allemaal goede cijfers gehaald boven de 7 en aankomende maandag en woensdag tentamens. Helaas ga ik voor woensdag al uit van een herkansing, omdat ik afgelopen december in het ziekenhuis kwam te liggen en hierdoor vreselijk achterloop. Ook in verband met herstel heb ik gewoon weinig kunnen doen. Moet nu nog 6 hoofdstukken gaan leren
Mijn eerste groepje was ook niet helemaal van je het, maar oohh wat mis ik ze..![]()
Gelukkig krijg ik een deel van het groepje terug!![]()
![]()
Dat was/is gezellig, maar we weten ook zeker wat we aan elkaar hebben en durven ook lekker tegen elkaar te zeiken.![]()
Wat voor vak heb je a.s. woensdag?
Daarbij wil ik graag hoge cijfers dus dan moet ik 70 van de 100 punten gaan halen en op dat moment schiet de stress erin!