Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Diertjec schreef:Ik zit net te kijken, ik heb 17 juli m'n boeken besteld, maar nog steeds niks binnen. DUURT LANG.
Mag hopen dat ik ze voordat ik naar school moet binnen heb...
Lastig Berber, zeker omdat school ook gesloten is, je kan zo lekker weinig in de vakanties
Er zijn denk weinig jongens in mijn klas
Celine_Famke schreef:Hoi allemaal!
Dit jaar ben ik opnieuw een eerste jaars op het MBO haha!
Ik heb mijn opleiding Handhaver Toezicht en Veiligheid succesvol afgerond op het MBO en omdat ik nog steeds niet precies weet wat ik wil en sowieso nu nog niet richting politie/douane kan, ga ik komend schooljaar de opleiding 'paardenhouderij' starten! (niveau 4)
melanie0906 schreef:Je kan nog niet maar de politie omdat je nog geen 17 bent? Bij ons overbrug je dat met een brugjaar politie of htv. Of ben je zo jong?

Zijn ook erg leuke katten!
Al is Sienna al véél groter dan de foto's in mijn profiel hoor haha. Celine_Famke schreef:melanie0906 schreef:Je kan nog niet maar de politie omdat je nog geen 17 bent? Bij ons overbrug je dat met een brugjaar politie of htv. Of ben je zo jong?
Nee ik ben 18, dus dat is niet echt het probleem. HTV heb ik al gedaan. Maar meer ivm de vacaturestop en tijdelijke stop van de politieacademie enzo toen. En vooral omdat ik nog niet echt precies weet wat ik nou uiteindelijk wil gaan doen.
LisannePruts: DankjeZijn ook erg leuke katten!
Al is Sienna al véél groter dan de foto's in mijn profiel hoor haha.

ben ik met een beetje geluk om half zeven thuis.