Ik heb inmiddels mijn beoordeling voor mijn verbeterde voorstel terug. Feedback was dat het een go had kunnen zijn, maar dat er dingen in stonden waar ze over twijfelden en waarmee ik in de problemen zou kunnen komen bij de uitvoering. Ik heb dus de kans gekregen om dit nog te verbeteren. Plan ligt op dit moment weer bij de opdrachtgever, i heb vrijdag een belafspraak met haar en dan krijg ik nog feedback van haar, en dan lever ik het weer in. Ondertussen mocht ik wel alvast beginnen, dus dat is super fijn! I ga dus deze week beginnen aan het literatuuronderzoek en mijn interviews inplannen.
Hebben jullie tips voor het maken van een enquête? Weet niet echt waar ik moet beginnen..

Daar heb ik in het verleden ook wel last van gehad. Gelukkig valt het tot nu toe mee. Je hebt in ieder geval een go
Heb je al iets gehoord over je onderzoeksplan?
Ik merk wel dat ik het echt lastig vind om mezelf ertoe te zetten. Als ik eenmaal bezig ben gaat het wel maar ik ben erg snel afgeleid. Dat terwijl ik het wel een leuke opdracht vind. Vanuit het bedrijf zijn ze gelukkig wel heel enthousiast, ze komen constant met allerlei experts waar ze weer een afspraak mee gemaakt hebben, die kan ik mooi gebruiken als bron
Leuk dat ze ook vanuit het bedrijf met experts komen!
Het heeft wel zijn vruchten afgeworpen, want ik heb een 9!
Super fijn! 
. Ik ben direct naar Friesland gereden en heb mijn werk afgezegd. (Ik werk en slaap doordeweeks bij m'n ouders). Op dit moment kan ik me slecht concentreren op mn school werk. Maar ik moet vandaag ook nog een andere opdracht inleveren die keer op keer wordt afgekeurd