Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Frankaas schreef:Ik voeg me ook bij de 55-200 f4/5.6 club
En Fatima ja, dat vind ik ook heerlijk, en ook omdat ik in de winter me helemaal thuis voel. Ik heb niet echt een zomer uiterlijk, en in de winter kan ik zo wit zijn als ik wil
. Maar voor de rest hou ik van de kou
.
Gerbrich, meeten zou leuk zijn ja! Alleen volgensmij wonen we inderdaad allemaal niet echt in de buurt van elkaar... Hmm, achja, waarschijnlijk duurt het toch nog wel lang.
MuttleyMarty schreef:Frankaas schreef:Ik voeg me ook bij de 55-200 f4/5.6 club
En Fatima ja, dat vind ik ook heerlijk, en ook omdat ik in de winter me helemaal thuis voel. Ik heb niet echt een zomer uiterlijk, en in de winter kan ik zo wit zijn als ik wil
.
Gerbrich, meeten zou leuk zijn ja! Alleen volgensmij wonen we inderdaad allemaal niet echt in de buurt van elkaar... Hmm, achja, waarschijnlijk duurt het toch nog wel lang.
Kom ik heel loner: 18-55
MuttleyMarty schreef:Frankaas schreef:Ik voeg me ook bij de 55-200 f4/5.6 club
.
Kom ik heel loner: 18-55
Pacific schreef:MuttleyMarty schreef:Kom ik heel loner: 18-55
Ik ehm... Heb eerlijk gezegd geen flauw idee wat voor lens ik heb. Wel welke camera ^^. Een canon eos 1100 D. Maar ik fotografeer niet veel, alleen voor vakantiekiekjes enzo
.