xEmily schreef:Ik heb het gevoel alsof dit jaar hem niet wordt
Kan je van 5 vwo naar 5 havo eig?
Dat kan
al zou ik het je niet aanraden. Waarom zou je dat willen? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
En een nog beter rooster.
. Ik ben genomineerd voor de ALS icebucket challenge, maar eigenlijk vind ik het nogal jammer van het water dat ik dan moet gebruiken
. Dus ik dacht: dan gooi ik wel aarde over me heen
maar nou vindt mijn moeder dat dat helemaal nergens op slaat en dat ik maar gewoon wel water moet gebruiken...
wat moet ik nu doen?
maaikman schreef:Hai mensen, ik hoop dat jullie me even kunnen helpen. Ik ben genomineerd voor de ALS icebucket challenge, maar eigenlijk vind ik het nogal jammer van het water dat ik dan moet gebruiken
. Dus ik dacht: dan gooi ik wel aarde over me heen
maar nou vindt mijn moeder dat dat helemaal nergens op slaat en dat ik maar gewoon wel water moet gebruiken...
wat moet ik nu doen?

. 
Ik vind het een beetje onzin omdat ik vind dat je er niet mee moet spotten. Als je de ALS-patiënten wilt steunen kun je beter gewoon doneren, aan die emmer water hebben ze niets hoor.. Al komt maar weinig van het gedoneerde geld daadwerkelijk bij de patiënt/het onderzoek terecht..
)
ik zou op vrijdag tijdens het 5e uur scheikunde en bio tegelijk hebben en het 6e mentorles en bio tegelijk. Ik ben best soepel, maar ik kan mezelf niet in 2en delen
Melisjeee schreef:Leuk leuk leuk, vandaag rooster gehaald op school, maar er zit een fout inik zou op vrijdag tijdens het 5e uur scheikunde en bio tegelijk hebben en het 6e mentorles en bio tegelijk. Ik ben best soepel, maar ik kan mezelf niet in 2en delen