Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
probleem was dat de tekst in het logo nog tekst was en geen lettercontouren. Dan wordt het idd pixelig in PS. Volgens mij gebeurt dat zelfs als je een tekstobject rechtstreeks kopieert vanuit illustrator in indesign, kan ik me vaag herinneren.
dat wordt pas pixels als je hem in photoshop rasterized.
Ik zou niet weten waarom ze dat willen.. Heb je het gevraagd?
Jans schreef:Zou ook niet mogen, tekst is namelijk altijd vectorbased, zelfs in photoshopdat wordt pas pixels als je hem in photoshop rasterized.
doe voor het gemak even een vierkantje met het woord tekst er naast bijv (en dus geen letter contouren er van maken!), selecteer en kopieer beiden tegelijk en plakken in een foto in PS. Dan krijg je dus 1 slim object in PS, waarvan de tekst korrelig wordt. 
Filmmm
Promo maken voor een bedrijf, donderdag 'premiere' in een theater. Zitten die leraren 'ja er is papparazzi dus je moet glamorous komen'..
En zeker niet 10 uur smorgens.. denken ze nou echt dat ik dan op hakjes en met een jurkje aan daar naartoe kom ahahaha. Zou bijna om te trollen in mn pyama gaan 
Terwijl we in word maar 5 kantjes tekst hadden (had er in indesign 25 van weten te maken
) Volgensmij zat ik echt heel smerig te lachen toen die leraar me zowat de hemel in aan het prijzen was
Told you bitches 
Maarja probeer dat communicatiemensen eens duidelijk te maken :'D
Maar het ziet er gewoon verzorgd uit en daar zijn ze natuurlijk geen 'indesign' opgemaakte documentjes gewend dus dan is het al snel fancy denk ik
En had ook visuals gemaakt voor onze strategie enz.. daar had ik ook dikke punten mee gescoord 
Zal wel, voor mn groepje lolol

Terwijl we op het begin eigenlijk al gewoon 'afgeschreven' waren omdat iedereen dacht dat we hopeloos waren
en bij communicatie hebben ze volgensmij nog nooit van indesign gehoord..
Ik heb gewoon geen idee hoe ik het er in inDesign goed uit kan laten zien.. Ben al lang op zoek op internet voor inspiratie maar er is weinig te vinden.