Zit er sinds 9 uur en 2 leerlingen gezien nu. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zit er sinds 9 uur en 2 leerlingen gezien nu.
'. Ze zijn zoooo enorm druk echt bizar.. En dan moet ik serieus gaan vertellen over alcohol en drugs
? Het is gekkenhuis hier, ben mijn kostbare tussenuur alleen maar aan het rennen geweest.
Het is zo'n poepie, vind het vreselijk dat sommige collega's hem niet uit kunnen staan.
Heb echt het verkeerde vak gekozen
Sonja89 schreef:mayniac_val schreef:LotgenootIk snap niet waarom collega's in godsnaam kinderen hebben. Vind ze echt fantastisch om mee te werken hoor, maar HOE kun je 's avonds ook nog dat gemekker aanhoren
?
Oh gelukkig, ik voel me altijd een feeks en een alien als ik zoiets uitspreek, maar er zijn lotgenoten
Krijg 2e en 4e klassen voor mijn neus, zowel basis als kader. Lekker gemengde groep dus en vond dat de begeleidster ook al erg leuke opdrachten voorstelde! 
kking schreef:Caitlinn ik heb deeltijd gedaan bij InHolland in Alkmaar.
Ik mis toch wel een stuk stof welke wel bij de voltijd werd behandeld en niet bij ons.
Ik werkte 4 dagen van 8.5 uur, ging 1 dag naar stage en twee avonden naar school 18.15-22.15 uur.
Ik vond het onwijs zwaar en zou je deze indeling niet aanraden.
Als je minder kunt werken, dan zou ik dat zeker doen.
Achteraf kan ik zeggen dat ik blij ben dat ik het gedaan heb en ik werk de laatste weken als invalleerkracht 40 uur.....en ja ....ik ben nu echt aan vakantie toe

Heb potdorie 12 uur gewerkt vandaag
Maar goed, de consumptief afdeling had hapjes en het was superleuk met mijn mentorkids ('Mevrouw, u bent een veel leukere mentor. Veel aardiger. En met meer haar.' Niet-mentorkind: 'Mevrouw, u bent volgend jaar toch wel onze mentor?' Mafkezen
)