Wie nog meer afstuderen in 2013?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Saar

Re: Wie nog meer afstuderen in 2013?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 10:43

Zo te zien een aantal die lekker gaan en een aantal met tegenslagen. Kom op allemaal, we kunnen het wel! En zoals m'n vriendje me laatst aanmoedigde: het is nu even *piep* maar je hebt er de rest van je leven wat aan. En dat is ook wel weer waar.
Jullie schopjes hebben me wel geholpen. Heb het net opgestuurd dus nu weer wachten op feedback. Nu nog even aan twee opdrachten zitten die ik nog in moet leveren.

@elsixapie: hoe gaat het met je kat? :(:)
@Zephyr: heb je al een pijnstiller ingenomen? Kan je beter doen voordat de verdoving uitgewerkt is :)

ievie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 10:53

Fijn dat het er weer op zit Zephyr! Heb je iets van pijnstillers/ontstekingsremmers meegekregen?

Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 10:56

De eerste pijnstillers heb ik al op jah! Kreeg wat mee idd, dus daar ben ik maar meteen mee begonnen! Het bloeden is alleen nog niet gestopt! Hopelijk is dat wel zo klaar, want dat mag nu wel eens!
Het is nu idd voor idereen behoorlijk bikkelen, maar als we dit afhebben en dat papiertje hebben zijn we heel blij hoor :D

ievie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 11:11

Hebben ze iets gezegd over het bloeden? IK ben destijds bij de kaakchirurg geweest, die had het gehecht en dus nauwelijks bloed. De tandarts hecht niet volgens mij..

Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 11:39

ze hebben het wel gehecht dacht ik....volgens mij bloed het niet meer nu....

eslixapie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 14:50

@ievie: Ook voor jou een lekkere tegenvaller, gaat het wel lukken met die opdracht?

@Zephyr: Geweldige timing voor het laten trekken van je verstandskiezen. Hopelijk voel je je snel beter!

@Saar_ Je vriendje heeft wel gelijk, het is nu vervelend maar als we dat papiertje eenmaal hebben... Kan niet wachten tot het zover is!
Mijn kat is vanochtend helaas ingeslapen, er was niets meer aan te doen. Ze had iets aan haar schildklier, en de dierenarts vermoedde dat er ook iets mis was in haar hoofd. In ieder geval kon hij wel medicijnen voorschrijven voor haar schildklier, maar ze zou nooit meer helemaal beter worden. En ik wilde haar leven niet rekken met medicijnen, aangezien ze ook epileptische aanvallen had. Dus heb ik besloten dat dit het beste voor haar was.

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 14:52

strekte eslixapie. maar denk ik wel de beste en eerlijkste oplossing...

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 14:52

:(:) eslixapie
Wat een eerlijk besluit. Sterkte hoor!

Hier afgelopen zomer mijn kat laten inslapen. Begin nog te brullen als ik eraan denk. Mis dat maffe beest nog steeds :) Maar in zijn geval was het ook gewoon algeheel aftakelen. Hij was ook 18 dus niet gek. Maar toch he..

Sterkte :(:)

Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 15:06

Oeh sterkte eslixapie! Dat is echt heel moeilijk lijkt me.

Ik heb vandaag mijn laptop weer helemaal gemaakt terug gekregen! Dus ik kan weer volle bak aan het werk! Als ik geen koppijn ga krijgen, maar tot nu toe lijkt het echt een lachertje...als de tandarts me hiervoor bang heeft zitten maken snap ik er niets van!

eslixapie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 15:14

Bedankt allemaal. Ik heb het er ook heel moeilijk mee... Die kat was echt mijn maatje. Ze is 18 jaar geleden aan komen lopen en nooit meer weggegaan. Ze was echt mijn kat, sliep bij mij op bed enzo. De laatste twee jaar ging het al minder met haar, maar de laatste twee dagen ging het ineens heel slecht. Meerdere epileptische aanvallen. Ze had nooit veel op met medicijnen en dierenartsen (ze heeft de dierenarts die haar in liet slapen nog flink te pakken gehad tijdens het onderzoek xD), dus wilde ik haar dat niet aandoen. Dit was het eerlijkst tegenover haar, maar ik mis haar nu al heel erg. Het huis voelt leeg zonder haar.

Fijn dat je je laptop weer terug hebt Zephyr! Ik hoop dat mijn verstandskiezen er nooit uit hoeven, ik ben doodsbang voor de verdoving :')

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 17:14

Gecondoleerd en sterkte eslixapie :(:)

Beterschap met je verstandskiezen, nou ja de verwijdering ervan :)), Zephyr!

Die verdoving vond ik ook het vervelendst, vooral toen de invalkaakchirurg het verkeerd deed _O-

Ohhh hebben jullie ook zo'n last van wisselend gevoel over je scriptie?
Nu zit ik weer in een bui dat ik het allemaal niet meer zie zitten en stom vind :')

eslixapie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 17:22

Bedankt :)

Ik heb de afgelopen weken eigenlijk alleen maar in een bui gezeten dat ik het niet meer zie zitten en het stom vind :') Maar ja, we moeten het toch afmaken...

Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 17:40

Bij mij wisselt het ook enorm hoe ik erover denk....dan maak ik me zoveel zorgen en het is voor mij de laatste kans...en soms ben ik weer goed bezig en heb ik wel weer vertrouwen erin.... heel irritant dus!

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 17:45

Sterkte meid

En komaan dames!
Even nadenken ook wat je op de arbeidsmarkt bent mèt of zonder diploma. Da's iets wat mij wel kan motiveren :p

Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 18:07

ja, ik heb alleen al een mbo en hbo diploma, dus ik vraag me wel eens af hoeveel deze master me nog gaat helpen.... dat demotiveert weer

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 18:45

Oh nou kan ik de NL-diploma's niet uit elkaar houden als belgje, dus je had iets in't chinees kunnen typen en ik had ook ja geknikt :p

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 18:49

@optiwolk; dat is bij mij een deprimerende gedachte.. Ook met diploma is er geen werk..
Mijn jaargenoten (vorig jaar afgestudeerd) staan allemaal nog op straat...

Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:04

Dat is eigenlijk ook 1 van de redenen waarom ik nog een master toen ben gaan doen. Kon niets vinden en wil ook niet stilzitten....maar de vraag of ik nu beter aan het werk kom????

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 20:05

Sorry Akshay :(:)
Niet dat de journalistieke sector zo super is maar ach

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 20:10

oh daar hoef je geen sorry voor te zeggen hoor optiwolk :)
Heb me zelf ingeschreven :)) (en toen was er ook nog meer werk :) )

Maar zonder papiertje is er ook weinig werk *denkt zij braaf* ;)

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 09:00

En ergens e, wie wil werken die vindt wel werk hoor. Ik werk deze zomer tijdelijk zelfs twee jobs. In't huidig klimaat!
Dat terzijde is het wel de bedoeling niet eeuwig winkeljuffrouw te blijven :p

Ga vandaag maar even met het lekker weer de beelden maken die gisteren niet gingen. Twee keer uitgeregend -_-

_Saar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 12:41

@eslixapie: Sterkte.. Altijd naar om een dier te moeten laten gaan! Knappe beslissing dat je voor het welzijn van je kat gekozen hebt :(:)

Gaan we na deze ellende allemaal naar het leed dat een baan zoeken heet topic? :')
Je moet maar zo denken, met papiertje kan je sowieso meer dan zonder. Hoeft nog niet eens in "jouw vakgebied" te zijn. Zephyr op je cv laat je in ieder geval al zien dat je jezelf graag ontwikkelt! We komen er wel allemaal, ooit, op een dag :P

Kijken jullie ook zo uit naar werken? Ik merk echt dat ik er naar uit kijk om een baan te hebben.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 12:55

_Saar schreef:
Kijken jullie ook zo uit naar werken? Ik merk echt dat ik er naar uit kijk om een baan te hebben.

Ja! <3
Al moet ik op stal de aardbeienkas in! :))

Ik wil heel graag het huis uit. Lekker eigen toko, weg thuis :) Alles lekker voor mezelf
*droomt*

Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 12:58

Ja datzelfde heb ik ook wel! Lekker het huis uit enzo en een vaste baan! Lijkt me heerlijk, alhoewel ik ook bang ben dat ik dan wat uren judolessen moet opgeven en dat ga ik denk ik heeeeeeel hard missen....

ievie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 13:08

ik heb al een vaste baan, dus voor mij geldt dat niet. ik kan er wel enorm naar uitzien om straks klaar te zijn en lekker veel tijd over te hebben.

ben net bezig geweest met het uitwerken van een van de interviews. Heb nu even pauze en ga er zo weer mee verder.
Iemand vroeg of ik het wel ga redden, nu met de nieuwe opdracht. Ik heb geen idee. Ga wel mn best doen, maarja.. Begreep dinsdag dat waarschijnlijk de diplomering van 16 juli komt te vervallen omdat er te weinig mensen zijn en dan zou de diplomering eind augustus zijn..