Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Falona schreef:Met 2-5 jaar werkervaring red je het ook echt niet op een medior/sernior functie. Of je moet wel heel erg getalenteerd zijn en sterk in je schoenen staan.
Falona schreef:Ook dat kan ik begrijpen. De meesten die echt 3-5 jaar ervaring hebben zijn wat ambiteuzer dan de mensen met 8+ ervaring die op diezelfde functies solliciteren. Voor een werkgever zal een minder ambiteuze werknemer met meer werkervaring meer stabiliteit met zich meebrengen en dat vinden veel werkgevers ook belangrijk. Die zitten niet te wachten op een werknemer die na een paar jaar weer verder gaat.
Ik merk nu van mezelf ook dat ik wat meer kijk naar de functies aan de onderkant van mijn mogelijkheden, omdat ik niet zo ambiteus ben en eigenlijk wel eens wat stabiliteit in mijn leven wil. Ik had gehoop dat hier te krijgen, maar dit is een functie die vrij hoog in mijn range ligt waardoor ik geprikkeld wordt meer te doen dan wat ik eigenlijk kan en op den duur kom je jezelf dan tegen.
Citaat:Medewerker Verzuim, 16 - 18 uur, Afdeling P&O ,team Arbeid en Gezondheid, standplaats Utrecht
Functie-inhoud: Je houdt je bezig met de financiële aspecten van langdurig verzuim. Je bent de spin in het web bij aanvraag WIA, beslissingen UWV, aanvragen premiekorting, no-risk polis. Je volgt, onderzoekt en beoordeeld de financiële mogelijkheden bij medewerkers met een AG-status. Hiervoor heb je veelvuldig contact met het UWV, leidinggevenden en personeelsadviseurs. Je vervult een belangrijke rol rondom WGA en IVA. Je draagt zorg voor het zorgvuldig uitvoeren en bewaken van diverse administratieve procedures.
Functie-eisen
Je hebt een relevant diploma op MBO+ niveau
Je herkent je in de volgende functie-eisen en competenties:
Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring in vergelijkbare functie;
Je bent bekend met de regelgeving van WAO/WIA en aanverwante onderwerpen zoals ZW en ERD;
Je bent bekend met overige relevante wet- en regelgeving en de CAO Gehandicaptenzorg;
Je hebt ruime ervaring met computerprogramma's als Groupwise, Word, Excel en een Personeels Informatie Systeem (bij voorkeur Beaufort);
Je bent discreet in de omgang met vertrouwelijke informatie;
Je hebt een goed ontwikkeld analytisch vermogen;
Je bent accuraat en stressbestendig;
Je hebt oog voor administratieve processen
Je hebt een klantgerichte en proactieve houding.
Ffortuna schreef:Falona, klopt, maar een echte startersfunctie als in 0 jaar ervaring nodig is dan ook weer overdreven. Er zijn best wat ´tussenin-functies´ waarvoor ze (pakweg) 3-5 jaar ervaring vragen maar in de praktijk iemand met 8+ jaar ervaring aannemen. Dat bedoel ik.
Zitten hier trouwens ook docenten?
Citaat:Je zult zien dat als je durft los te laten en erop durft te vertrouwen dat wat jij wilt op je pad komt, dat ook heel snel zal gaan gebeuren.