(Maar aan de hand van die mail, vroeg ik iets en daar kreeg ik wel meteen antwoord op) Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
(Maar aan de hand van die mail, vroeg ik iets en daar kreeg ik wel meteen antwoord op)
_lautje_ schreef:Echt waardeloos zulke begeleiders.
De mijne is gelukkig super. Ze zit nu in Rome en gaat morgen naar Sicilie, maar spreek haar om de 2 dagen via de skype. Echt super.
Wel apart dat jullie tot zo laat hebben. Ik heb nu dan 2 weken uitstel gekregen voor de definitieve versie tot 2 juli, maar de examencommissie heeft nu al aangegeven dat ik waarschijnlijk niet mee kan doen aan de afstudeerceremonie op 7 september.... Want dan hadden ze niet genoeg tijd. Sorry volgens mij moet 2 maanden de tijd toch voldoende zijn...

), maar doet zijn best (en is kritisch!). Als er wat is kan ik hem ook altijd bellen, desnoods op zondagochtend
.
) mijn conceptversie inlever en dat de prof dan zegt 'dit is lang niet diepzinnig genoeg/whatever' en dan heb ik nog 10 dagen tot de 'echte deadline'...
Ik heb een vraagje over de presentatie van mijn scriptie en ik dacht; voordat ik zelf een topic ga openen kan ik misschien kijken of er hier iemand tips heeft. 
Je kunt het 
DaniBanani schreef:Ik hoop het maar..
Zij heeft ook al eerder gezegd dat het écht een lastig onderwerp is en dat er erg weinig goede bronnen zijn, en daar loop ik nu tegenaan. Ik kan mijn punt gewoon niet duidelijk genoeg maken. Voor mijn laatste 2 essays heb ik een 8.4 en een 9, dat geeft wat zelfvertrouwen, maar ik krijg steeds meer het gevoel dat 't me niet gaat lukken om hier een enigszins vergelijkbaar cijfer voor te halen.

) Solleke_Noah schreef:Heb ik al wel gedaan. Vooral enkele duidelijke figuren erop die het verhaal vertellen. Geen lappen tekst maar wel de essentie. Misschien kan het je helpen als je denkt: wat zou ik op een ppt zetten (da's ook vaak de essentie want je verteld er extra bij) en dit dan op de poster zetten zeg maar, dus de essentie, maar wel zo dat je het hele verhaal begrijpt.
Hmm, nog moeilijk uit te leggen
bedankt voor je reactie! We hebben eigenlijk alleen maar tabellen maar daar kunnen er wel een aantal van ingezet worden. Ben alleen bang dat het er snel uit gaat zien als een groep 8 presentatie maar goed, ze willen zelf A1 formaat.
Ik houd denk ik gewoon idd een powerpoint in mijn achterhoofd. 
Maar ik hoorde net van iemand dat er bij ons ook wat voorbeelden in één van de gebouwen hangen, dus ik ga maandag eens op onderzoek uit. Dat scheelt jou weer moeite. Toch bedankt!
Zo.
.
) en een bewaardoosje ervoor. Daarbij komt er dan ook nog een HIV knuffeltje en een HIV knuffelsleutelhanger. En last but not least, een grote zak dubbelzoute drop omdat hij daar erg van houdt. En uiteraard een dankjewel kaartje
.