Zo lekker getraind net! En net een halfuur vertederd naar mijn gerbils zitten koekeloeren wat zijn ze ook schattig. Ze zijn niet echt handtam maar merk ook dat ze het gewoon niet leuk vinden om opgepakt te worden, ze komen namelijk wel naar je toe om te snuffelen enzo.. Achja ik vind ze zo ook leuk
Nu maar even richting douche en bed, morgen sollicitatie bij Inwijs! Google maar als je wilt weten wat het is
Ik denk hier niet.. de plassen zijn nog gewoon ontdooid zegmaar..
Goeiemorgen trouwens
Ik zie dat mijn master ook een minor heeft! Dus mocht ik niet toegelaten worden is dat een goeie 2e keus denk ik
Heb net mijn was in de machine gedaan, maar ik ga weer met de knopjes lopen spelen en nu doet ie er 1:20 uur over ipv 1 uur.. Grr heb ik weer, en ik moet op tijd weg straks hoop dat ik het red..! Ophangen zal hem iig niet worden haha.
Zit nu te wachten tot mijn eitje klaar is met koken. Heb een soort van gadget van mijn oom gekregen, dat moet je bij de eieren in de pan leggen (voor koken) en dan wordt hij langzaam wit naar het midden toe, en kan je zien hoe ver hij al is en ik moet zeggen dat ie best wel nauwkeurig is . Super handig!
Ow hij is bijna goed Succes Naska met je heldhaftige presentatie!
Ahh vandaar. Stom zeg. Maar wel een plusje achter jouw naam van je docent.. of niet?
Heeeelp ik moet me gaan aankleden en voorbereiden op een stomme elevator pitch bij een sollicitatie waarvan ik geen idee heb wat ik moet zeggen. Aaargh!
Oh nog een dingetje, ik erger me soms zo hier op bokt aan van die mensen die je gelijk een soort van dierenbeul vinden als je je paard/ander huisdier niet ten allen tijden op de eerste plaats zet.. Zelfs als dat ten koste gaat van je veiligheid/financiële zekerheid/gezondheid/familie/gezin.. Niet genoeg tijd? Dan ga je maar minder werken want stel je voor dat je je paard verkoopt! Paard valt mensen aan, om wat voor reden dan ook, en is gevaarlijk tijdens het rijden? Dan moet je er maar een therapeut bij halen, ook al ben je zelf bij lange na niet in staat om dat zelf te doen (denk te onzeker/gezondheid oid). Pfft..
Zo nu ga ik echt
patatkraam
Geplaatst: 24-01-12 11:25
Naskapower schreef:
We hebben presentaties, en ze zijn gewoon niet gekomen... Presentaties tellen niet voor een cijfer.
Daarom hoor je er nog wel bij te zijn ..
_Mara_
Geplaatst: 24-01-12 11:28
omg Naskapower: lekker begin van de dag. *not* Ik ga inderdaad ook maar oppassen zo op de fiets want onderuit gaan is geen pretje. En dat je groepsgenoten je gewoon hebben laten stikken, dat is echt not done. Zelfs als het niet voor een cijfer is kan je het niet maken om gewoon niet te komen opdagen!
Ik ben zowaar weer om 10 uur me bed, ik begin het wel te leren! Moet ook wel want mijn rooster is veranderd voor volgend semester waardoor ik zowel op dinsdag als woensdag van 9 tot 11 college heb. Arg, hoe ga ik dat ooit doen! Maar nu boodschappenlijstje maken, naar de appie, boeken inleveren in de UB en nieuwe ophalen, cadeautje kopen voor vriendin en dan naar de markt rest van de boodschappen halen. En daarna studeren,leren,studeren.
Jeetje zeg Naskapower dat doe je toch niet! Erg zwak hoor... Succes voor de mensen die moeten studeren. Ik ga weer eens bedenken hoe ik de dag door kom. Net dus naar de tandarts geweest en heb al gekookt voor mijn moeder tussen de middag en voor ons voor vanavond. Misschien mijn kamer maar eens gaan schoonmaken...maar daar heb ik eigenlijk geen zin in
je mag ook wel voor mij een essay schrijven Phylos! En je mag nog kiezen ook! Of een essay over Harry Potter en een vergelijking met het epos uit de antieke oudheid of over Helena van Troje en waarom ze door sommige antieke auteurs in Egypte is geplaatst en niet in Troje.