Toch ook maar als callcentermedewerker? Ook al is het eerst maar voor tijdelijk, dan kun je dan verder zoeken naar wat anders......
JoT
Geplaatst: 14-11-11 21:45
Elan, kijk eens bij www.carrieretijger.nl. Daar hebben ze veel tips en ook een forum waar je sollicitatiebrieven en cv's aan anderen kan voorleggen.
maessie
Geplaatst: 15-11-11 16:15
Nou ik ben ook weer terug bij af.. Kwam vandaag op mn werk, mocht ik gelijk weer naar huis. De baas had geen klik met mij en hij dacht dat dit niet mijn werk was. Lekker duidelijk!
Dus vandaag maar even en dan morgen weer
JoT
Geplaatst: 15-11-11 16:44
Nou ja zeg, balen maessie. Fijn dat je zo makkelijk op straat gezet wordt Succes met solliciteren dan maar weer...
Marcella
Geplaatst: 15-11-11 16:59
Ben helemaal happy heb namelijk een stageplek en kan nu dus mijn stage afronden van Beveiliger 2. Joehoe nog even en dan kan ik hopelijk stoppen met huidige baan.
Marcella, gefeliciteerd en succes met je stage! Hoe lang moet je stage lopen?
Lotte, succes met je gesprek volgende week.
Annastasia, hoop assements die je moet doen. Hopelijk is het allemaal de moeite waar. Nog even in onzekerheid tot vrijdag begrijp ik. Hoor je dan ook of je de training mag starten?
Ik heb een klein probleempje. Ik bewaar altijd braaf de link naar de vacature bij mijn brief. Vacatures blijven over het algemeen vrij lang staan op het internet. Is die voor de functie waar ik morgen een gesprek heb al van het internet af gehaald. Kan hem ook echt nergens meer vinden, ook niet op de site van het het bedrijf zelf. Voortaan toch maar de hele tekst bewaren bij mijn brief. Sjips, ik baal er echt flink van.
Minimaal 250 uur en moet dit dus nog wel combineren met huidige baan die gelukkig maar 24 uur is. Examen kan je pas gaan doen als je praktijkstageboek af heb en er klaar voor ben. Dit is te beoordelen aan je praktijkbegeleider.
Oeh balen dat je m kwijt bent.. Ik print altijd alles uit (scheelt ook als ik 'm'n dossier' bijnt UWV moet laten zien.
Wel spannend dat je een gesprek hebt, succes!!
maessie
Geplaatst: 16-11-11 09:42
@joyce2: Ik zat in mijn proefperiode, had welgeteld drie dagen gehad Maar het was heel vaag, gezien ik nergens geen commentaar op mijn werk heb gehad! @Annastasia: Ja ik kan gewoon door in de ww, die had ik nog niet afgemeld verder, en had ik er naast kunnen houden gezien het aantal uren minder was dan van mn ww
@marcella: Dat is wel relaxed, eindelijk een plekje!
Ik ga me nog maar eens verdiepen in het proefdraaien ergens met behoud van ww, misschien dat ik op zo'n manier ergens makkelijker tussen kan komen.. (Ergens waar ik bijvoorbeeld geen ervaring mee heb)
@Ash: Dat schiet inderdaad alweer op. Ik heb een poosje bij de Action gewerkt, slechte ervaring moet ik zeggen. Past t niet, dan bonjouren ze je er zonder pardon uit. (Ik heb dan de opleiding voor assistent bedrijfsleider gedaan, en kwam daarna in een baggerfiliaal terecht, ik weet dat de bedrijfsleider er nu inmiddels een half jaar later ook alweer weg is, en dat er voor mij al verschillende waren geweest..) Maar goed, beter eerst aan t werk, en van daaruit verder zoeken!!