Poeh die aanbieding verliep toen vlak daarna geloof ik. Ik heb basis abo (60 belminuten/120 smsjes) voor 15 en dan voor 2,50 eindeloos online. (+10 voor eindeloos sms)
mpc_rijder
Geplaatst: 05-10-11 20:26
Ingrid_V
Geplaatst: 05-10-11 21:04
Ik wilde nooit op kamers, maar dit jaar moest ik wel, vanwege mijn stage. Ik zag het niet zitten om iedere dag 5 uur te reizen dus ik woon nu samen met mijn beste vriendin bij de zus van haar voor 3 dagen per week en dat bevalt me heel goed. 't is heel gezellig en valt me alles mee Ik wilde nooit op kamers omdat ik mijn diertjes niet wilde missen thuis maar ik houd gelukkig nog vol haha
ik studeer natuurwetenschap en innovatiemanagment(NW&I), ik zag er eerder nog niet echt het nut van in en was bang dat ik met geld niet uit zou komen..(en stiekum nog niet helemaal klaar om het huis uit te gaan )
1234
Geplaatst: 06-10-11 16:07
zo k schrok me net kapot k zat ff op de wc (mn periode), gaat ineens keihard de bel (telecom) k dacht van, misschien is dat wel iemand van t-mobile voor het internet om de modem te brengen dus ik super snel opschieten en de telecom-telefoon opnemen, nja k hoorde niets ,dacht, t zal wel goed zijn xD maar toen ging later de bel van de deur was t een vorige bewoonster die vroeg om haar post
Wij krijgen ook regelmatig post van vorige bewoners (vaak van school), als ik toevallig een plekje over heb in mijn tas neem ik hem weer terug mee naar school en geef ik het af bij de administratie met het vriendelijke maar dringende verzoek niet naar dit adres te sturen... een weekje later..... ja hoor de zelfde envelop ligt weer in de brievenbus, ach misschien gaan ze het over een tijdje snappen
Zit nu in de trein en bijna in rotterdam centraal (met 5min. vertraging) ach ik moest toch 3 kwartier wachten op mijn volgende trein jeej
ik zou de post ook gewoon bewaren denk ik... weet iemand hoe laat de advertenties op sshu sluiten?? sta nu 8ste ergens en de advertentie loopt tot vandaag...