Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miriam91 schreef:Niet in Twente en Tilburg. Zit nu dus daarover te denken.
Maarja eerst maar eens rustig nadenken wat ik nu wil
Nueve schreef:Miriam91 schreef:Niet in Twente en Tilburg. Zit nu dus daarover te denken.
Maarja eerst maar eens rustig nadenken wat ik nu wil
Jeetje wat rot om na zo'n lang traject uitgeloot te worden..
Denk er idd rustig over na wat je nu echt wil.. Mocht je naar de UT gaan, dan trakteer ik je op een feelingbetter drankje.
marle_sheila schreef:Hallo,
Ik ben dit jaar geslaagd voor mijn VWO en ga vanaf september studeren aan de RUG. Nu hoorde ik gisteren dat ik dan in de maanden juli en augustus geen stufi krijg, tenzij ik dat apart aanvraag. De zogenaamde overbruggingsregeling. Maar het lukt me maar niet om op de site van de ib-groep dat aan te vragen. Heeft iemand een stappenplan voor me?
marle_sheila schreef:Het probleem is dus, dat telkens als ik bij de ib-groep inlog, hij naar mijn persoonlijke pagina gaat. En bij mijn gegevens kan ik niet opnieuw iets aanvragen? Als ik gewoon op de site van de ib-groep zoek naar overbrugging, dan krijg ik een link waar ik me kan aanmelden als ik erop klik. Maar... als ik dat doe, staat er dat ik me weer moet inloggen en gaat hij weer terug naar mijn persoonlijke pagina. En dat gebeurt telkens opnieuw...
Bovendien had ik nog een ander probleem, misschien heeft dat ermee te maken dat het bij mij niet automatisch gaat zoals het volgens Joonsel zou moeten.. Ik ben toegelaten tot de lotingsstudie die ik wilde, al een paar weken geleden omdat er meer plaatsen dan aanmeldingen waren. In de mail stond het verzoek me zo snel mogelijk uit te schrijven bij eventuele andere studies. Dat heb ik braaf gedaan, maar toen stond er ineens ook bij de studie die ik wel wil gaan doen dat ik uitgeschreven was. Toen heb ik me opnieuw ingeschreven, maar dat verzoek werd afgewezen door DUO omdat de uiterste inschrijvingsdatum voor een lotingstudie al verstreken was.. Universiteit gebeld, die stuurden me door naar zo'n vragenformulier op studielink, waar ze mijn vraag nog niet beantwoord hebben.
Ik maak er weer een potje van met alles :S