toevallig een van jullie een HTC telefoon. Ben nog opzoek naar nieuw abbonement, en heb HTC Legend op het oog. nouwja die is gunstig met abbonement. Ik weet alleen niet of ik de touch telefoon zie zitten.
Haha helemaal waar! En met jongens op vakantie is denk ik ook een stuk makkelijker.. minder ruzie en dat soort dingen, geen stomme groepjesvorming alles! Lijkt me heerlijk eigenlijk.. Alleen weet niet of vriendje het zo leuk vindt
Dobby91
Geplaatst: 11-06-10 00:53
Hihi, nee als je een vriend hebt vind ie dat wss niet grappig. Ik ben vrijgezel, geen meisjesmens, ken de meeste van die jongens door en door, en ik word iig beschermd door mn 6 kerels hihi. Nee, maar sowieso qua ruzie enzo zijn jongens veel makkelijker.
Dat heb ik ook heel erg lang gehad, alleen jongens als vrienden Is ook veel fijner, en inderdaad ook veel bescherming haha Hebben jullie een apartement? Link?
Haha echt! Dat is meant to be denk je ook niet.. Heerlijk toch! en een eigen keukentje dus als je kan ook gewoon zelf koken! Hoeveel betaal je daar nou voor?