Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HannahFrouk schreef:Bedankt voor het welkom, ik vind het echt een leuk, handig topic!
Misschien kan ik zelf ook nog iets toevoegen, wellicht al bekend maar ik vind het zelf ZO handig, ik plaats het toch even. Ik ben me nu zelf aan het orienteren op de "klussenmarkt" omdat ik een paar dingen aan ons huis moet laten doen voordat ik echt kan gaan beginnen. Ik heb toen dus een aannemer laten komen voor een offerte, die heb ik nog niet eens helemaal binnen, maar van het deel dat ik wel binnen heb, moest ik al een week aan de zuurstof![]()
![]()
om weer bij te komen. Ik had het daar met een collega over en die kwam met de volgende tip:
http://www.werkspot.nl
Je kunt hier een klus of zelfs klein klusje plaatsen, krijgt direct offertes en (belangrijk!) je kunt ook zien of de persoon/het bedrijf in kwestie betrouwbaar is.
Ik ga hier zelf bij wijze van proef dezelfde opdracht plaatsen die ik door een aannemer heb laten offreren, en ben erg benieuwd wat er uit gaat komen (of het dan ook zo duur is).
Jaggie, ik denk zelf dat het best levensvatbaar is, het is even de vraag hoeveel patienten ik door actieve werving binnen kan krijgen, als DAT eenmaal een heel klein beetje wil gaan lopen ga ik het wel redden (dan is de winkel ook bijzaak), maar dat is dus even het punt. Ik heb mijn bedrijfsplan-in-wording laten beoordelen door een expert (mocht via het outplacementbureau) en die vond het er toppie en kansrijk uitzien, dus dat is zeker wel een opsteker. Nu moet ik dat nog afmaken voor het UWV.
Wat knap dat jullie al die websites zelf kunnen maken. Ik heb met veel moeite mijn website in elkaar gestoken (zie profiel) maar ik ben er bepaald niet een natuurtalent in, toen het eenmaal werktehad ik zoiets van "NIET MEER AANKOMEN!".
![]()
![]()
![]()
En nu is er 1 button kapot, die doet het niet meer. Ik heb nu inmiddels een offerte binnen voor een nieuwe website, want heb besloten dat het mezelf echt teveel tijd kost, ik kan mijn tijd dan beter steken in dingen waar ik beter in ben!
jaggie schreef:Voor creatieve ideeën voor een visitekaartje moet je echt eens hier kijken:
http://www.meterdown.com/2009/05/100-cr ... iness.html
holly schreef:En zou je dat ontwerp aan ons willen laten zien HF?
Lovepaints schreef:Ik was toch ook veel kwijt bij Vistaprint maar had gekozen voor de goedkoopste = langszaamste verzending en had ze de volgende dag in huis. Dus dat was wel netjes. (Klopt eigenlijk ook niks van want je betaald voor snellere verzending meer en dan komt het ook de volgende dag)