Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Janine1990 schreef:Nextdomino schreef:Ik las wel net dat meteoconsult waarschuwt voor ijzel morgenvroeg.
Begreep dat dat in het zuiden was vanmiddag???
Vanochtend was het hier trouwens een stuk warmer dan overdag, volgens m'n vader...
Janine1990 schreef:dipstaartje schreef:daar wordt je niet vrolijk van
Ik vergeet nooit meer die ene dag in de brugklas...![]()
Je kon schaatsen op de rijbaan...
Janine1990 schreef:M'n vader was om half zeven alweer aan het scheppen en zei dat het had gedooid, de sneeuw was als een gek aan het bakken gegaan. Vanmiddag toen ik om vijf uur terug kwam van m'n werk gaf de auto -7 aan.
Dus dan klopt het wel...
Hoop nog wel op wat meer sneeuw.
Las ook nog wat mensen over onweer in Groningen gisteravond? Of ik lag te pitten, of ik heb het gewoon niet gemerkt... Maar het is wel heel goed mogelijk, heeft te maken met wrijving tussen hoge en lage druk gebieden geloof ik?
Jaduuh schreef:Haha, dat doet mij ook denken aan een fietstochtje naar school. Nog geen kilometer van huis. Vriendinnetjes en ik zeggen tegen elkaar: "Volgens mij is 't.. (hier glad)" fietsen een bocht in, geen tijd meer om de zin af te maken want daar lagen we al met zijn 4'n tegelijk.
Janine1990 schreef:Jaduuh schreef:Haha, dat doet mij ook denken aan een fietstochtje naar school. Nog geen kilometer van huis. Vriendinnetjes en ik zeggen tegen elkaar: "Volgens mij is 't.. (hier glad)" fietsen een bocht in, geen tijd meer om de zin af te maken want daar lagen we al met zijn 4'n tegelijk.
Hahaha![]()
Ik kon niet op school komen omdat de bussen niet reden, dat ging ik maar even vertellen aan een klasgenoot die wel al om half 8 bij de bushalte stond. Met een jong hondje die haast had.
Ik heb best wel last van mijn achterste gehad de dagen daarna...
Jaduuh schreef:![]()
Dat van mij is overigens al wel zo'n 4 jaar geleden.Maar dat soort dingen blijven hangen..