Introduction to Linguistics gaat over 'hoe is taal ontstaan' en ook 'hoe spreek je het uit'.
Metawerk is zelfreflectie
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

A_manda schreef:Zoo ik hb mn eerste stage dag gehad! ik zit bij VMBO LWT en ik d8 echt waar gaat dit over haha maar het wordt me nu wel duidelijk!
ik krijg erg veel ruimte om mijn opdrachten van het Stoas uit te voeren en dat is wel fijn
Zijn hier trouwens ook mensen die Stoas hebben gedaan en dan vooral BS 2 & 9??
) en dan bouw ik de fases op waarbij er dus aandacht is voor variatie in werkvormen, wisseling docent-leerlingactiviteit en altijd een motiverende intro en controlemomenten of je je doelen bereikt (liefst per fase, maar de tijd!!!).
dat van het stappenplan is me inmiddels wel duidelijk en met jou (Urielle) hulp en wat dingen uit de readers moet het me ook wel lukken. Maar het is soms zo lastig dat het allemaal nog wat wazig is..
. Rock schreef:Goeiemorgen!
Vandaag veel te doen. Vooral ook het stagebureau achter hun broek aan zitten... Sturen me eerst een mailtje met de mededeling 'de school waar je heen gaat moet een opleidings- of samenwerkingsschool zijn' (wat mijn docent VWPL al tegensprak voor deeltijders), vervolgens krijg ik een algemeen mailtje over de stagemarkt met daarin het zinnetje 'maar een extra uitdaging is natuurlijk om je eigen school te zoeken!'
Ja wat ís het nou??![]()
![]()
Ik wil duidelijkheeeeeiiiiiid!!!!!
Goof schreef:En weet je wat het stomme is; sta je uiteindelijk voor de klas, doe je het echt nooit meer.
Althans, ik niet.
. Ben jij gek, kost veel te veel tijd, en het rendement is te laag.Gjilke schreef:Goof schreef:En weet je wat het stomme is; sta je uiteindelijk voor de klas, doe je het echt nooit meer.
Althans, ik niet.
Ik ook niet. Ben jij gek, kost veel te veel tijd, en het rendement is te laag.
haha