Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alhoewel mijn ex-Barefoot-concullega van België er ook mee bezig gegaan is en ik echt met mijn oren klapper over hoe succesvol zij toch in korte tijd geworden is, die krijgt echt serieuze opdrachten en inkomsten ervan als ik haar zo hoor....best knap!! Blijkbaar spreekt haar stijl erg aan 

RC86 schreef:Bedankt allemaalEr is inderdaad veel aanbod, maar dat weerhoudt mij niet
): Ik keek op je website via de link in je onderschrift en kwam automatisch op de engelse versie uit. Dat kan natuurlijk, maar ik denk dat het slimmer is om mensen op de nederlandse website binnen te laten komen of ze te laten kiezen tussen Nederlands en Engels. Daarnaast viel het me op dat bij het boeken van een fotoshoot bijvoorbeeld het menu verdwijnt van de pagina. Dat is niet ideaal, omdat je bijvoorbeeld ook vraagt welk pakket ze willen. 

Was geen uitverkoop-artikel, maar als het dat wel was geweest, had ik dezelfde oplossing geboden.. Als wij iets uitverkopen omdat de kwaliteit niet zo goed is, geven we dat aan op het label. Zo hebben we een keer een broek gehad waarvan de steentjes heel snel loskwamen, kon zogezegd van bovenaf niets aan gedaan worden. Die heb ik toen met flinke korting verkocht met op de kortingsticker: 'steentjes kunnen vroegtijdig loskomen'.
HV Polo heeft ook een goed garantiebeleid dus no worries
Ik heb ook tijdelijk bij 2 bedrijven in deze business gewerkt en op beurzen geholpen wat natuurlijk erg interessant en leerzaam is. Bottleneck voor mij is dat ik alles zo goedkoop mogelijk moet doen ivm het momenteel ontbreken van andere inkomsten. Inmiddels heb ik een website en FB pagina en heb ik een aantal vermeldingen op websites over trouwen. Ook is er veel concurrentie van hobbyisten die voor een prikkie taarten maken, ik moet het dus hebben van kwaliteit leveren, mooie dingen maken en mooie foto's waardoor ik hopelijk een streepje voor heb op anderen. Ik ga eens even een poging doen om de 340 pagina's van dit topic door te lezen en zo tips en ideeën op te doen
Gelukkig zitten we niet bij elkaar in de regio