Ik ben ook geen goede slaper en idd met nachtdienst is het nog erger. Nog een uurtje en dan ben ik klaar. Ik wil nu al naar huis, ik ben heel moe Misschien slaap ik dan wel lekker lang!
Hoe lang ik slaap is geen pijl op te trekken. Soms tot een uur of 2. Maar soms tot 6 uur. Vandaag hoop ik op het laatste. Is mijn eerste nacht en was er gisteren al rond half 8 uit.. ben dan 24 uur wakker als ik thuis ben.
Balen jullie daar ook zo van. Hier in het weekend liggen man en kind nog in bed ( kleine slaapt op mamma haar plek als ik er niet ben.) Moet ik ze er eerst uit jagen. Heb liever het bed voor mij alleen.
Olikea: ja snap ik wel dan zit je in het ritme. En wat heb je lekker lang geslapen.
Iwanluver: heb je daarna ook niet meer geslapen?
Ik heb tot 14:30 geslapen toen maakte vriendlief me wakker om te lunchen. Daarna even naar paardlief geweest en lekker getraind en na het eten weer lekker op bed gegaan en geslapen tot 22:00. Toen nog even thee gedronken met vriendlief en daarna door naar werk.
Dit is alweer mijn laatste nachtje voor deze maand
Nee niet echt meer geslapen. Na het avond eten wel geprobeerd, maar niet echt geslapen, meer gedommeld. Maar even zien hoe ik de nacht door kom. Ik voel mij gelukkig goed en niet moe.