Ik ben echt ontzettend opgelucht nu! Het was eigenlijk een hele prima rit, de zenuwen vielen van me af toen ik eenmaal reed gelukkig.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
loveu_p schreef:Gefeliciteerd NoorW!
@FelienKyra: balen zeg dat het niet lukt met je theorie. Heb je al eens een theoriecursus geprobeerd?
Felien_Kyra schreef:loveu_p schreef:Gefeliciteerd NoorW!
@FelienKyra: balen zeg dat het niet lukt met je theorie. Heb je al eens een theoriecursus geprobeerd?
Nee dat wil ik nu gaan proberenWil denk ik zo'n cursus gaan doen voor 1 dag.. en dan dat je eind van de dag gelijk examen hebt. Kan iemand me dit aanraden?
of juist niet? haha
Ik heb zometeen om 13:00 tot 15:00 autorijles. Heb nog erg weinig zin..
Felien_Kyra schreef:Citaat:ik heb helemaal geen zin meer in rijles, heb inmiddels 2x examen gedaan en meer als 80u gelest Volgensmij en motivatie is ver te zoeken
Och jeetje.. wat poedersuiker, ik zal niet meer klagen
Felien_Kyra schreef:Citaat:ik heb helemaal geen zin meer in rijles, heb inmiddels 2x examen gedaan en meer als 80u gelest Volgensmij en motivatie is ver te zoeken
Och jeetje.. wat poedersuiker, ik zal niet meer klagen
Nustice schreef:LiannePuthzy schreef:Mijn motivatie was al weg nadat ik 9 verschillende instructeurs had gehad
Je Had eigenlijk eerder moeten zeggen dat je er maar 1 wilde.. kunnen ze ook niet ruiken
LadyMadonna schreef:Vandaag weer heerlijk gereden, moest alleen vol op de rem voor een fiets die achter een vrachtwagen over stak (reed maar 20 ofzo, maar schrok me rot) en toen vergat ik m'n koppeling... Vond de auto niet zo leuk geloof ik(die vervolgens dus ook af sloeg
)
Heb nu 18 uur gereden
Felien_Kyra schreef:Nu ik jullie dingen lees zal ik echt niet meer klagen... haha
Vandaag ging de les bij mij ook niet zo heel erg goed.. ik heb het er met mijn instructeur over gehad dat ik het autorijden echt niet leuk vond en hij zei ook al dat het daarom waarschijnlijk ook minder ging, omdat ik er zelf niks aan vond (: Heb aankomende woensdag zo'n dagcursus gepland en dan aan het einde van de dag is mijn theorie-examen