(vast wel... uiteindelijk)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
idinn schreef:Jeetje ZO weinig? Mag dat wel? Of ligt het minimum zo bedroevend laag?
Brittjuh97 schreef:Jup, maar je hebt ook evenement bedrijvenwaar je wel lekker verdiend, maar dit dus niet..
Brittjuh97 schreef:Stamper, als het echt iets is wat je leuk vind en waarvoor je geleerd heb zou ik het een 2e kans geven.
Vandaag slecht en goed nieuws![]()
Ik begin met het slechte nieuws,, Vandaag met mijn baas besproken hoe het nou verder gaat met mn werk, aangezien ik door mijn rug en stage niet veel meer kan werken. Rug niet doordat ik niet mag tulpen koppen, en stage niet doordat ik wisseldiensten heb of veel achter elkaar werk. We hebben besloten dat vandaag mijn laatste werkdag was, maar ze wilde wel graag dat ik kwam bollenpellen. dit wil ik niet doen doordat ik net van een peesontsteking af ben in mijn pols en eindelijk mijn passie weer kan uitoefenen en dat is de wedstrijd sport.
Nou nu het goede nieuws
Vanmiddag tijdens het knotten van mijn paard werd ik gebeld door Epplejeck of ik op solicitatie gesprek wilde komen, dit word dus 4 Mei. Ik was zo blij![]()
dat mijn paard niet wist wat ze nou moest doen
![]()
Ik hoop dus dat het goed gaat, alleen het is wel mijn eerste echte solicitatie gesprek, iemand nog tips?