Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LadyMadonna schreef:Vind dat maar raar geregeld... Maar goed, misschien ben ik verwend
LiannePuthzy schreef:Vooral dat op 1 lijn zitten zou idd erg fijn zijn.
De 1 wilt dat ik als ik afrem bij een stoplicht eerst in zen 2 zet en dan pas in zen 1, de andere weer gewoon gelijk in zen 1 zodra mogelijk (tenzij stoplicht natuurlijk op groen springt)
Of de 1 wil dat ik eerst ff een dot gas geef voor t doorschakelen (niet perse op de snelweg) en de ander wilt dat ik dat niet doe. Of de 1 zegt dat ik m op dat stuk 80 weg wel beter in zen 5 kan zetten terweil de ander zegt dat dat beter niet kan
Dus soms weet ik ook niet wat ik nou moet
NoorW schreef:als dit heel slecht gaat nu, zal het examen volgende week ook wel niets worden. .
kitlover schreef:NoorW schreef:als dit heel slecht gaat nu, zal het examen volgende week ook wel niets worden. .
Ik lees vooral mee in dit topic omdat ik zelf mijn rijbewijs al heb maar ik een tijd terug graag mijn ervaringen deelde hier.
Wat je hier zegt hoeft echt niet waar te zijn! Mijn TTT ging zo bagger slecht door de zenuwen dat de examinator zich afvroeg of mijn instructeur een grapje maakte en ik stiekem maar een paar lessen had gehad. Ik heb de auto alleen al op het cbr terrein 7 keer af laten slaan (en laten we het over de rest van de rit maar niet hebben). Toch ben ik in 1x geslaagd twee weken erna!
Succes morgen, maak je niet te druk als het niet lukt
Deetjeeuh schreef:Wat fijn Noor!Heeft zo'n TTT voor jouw idee echt een toevoeging?
LiannePuthzy schreef:Rijschool heeft nu zonder mij te bellen mijn rijles een half uur later ingepland, niet zo zeer een ramp heb toch de dag niets te doen, maar vond t netter als ze gebeld hadden, je zou maar net zelf de redt van de dag zo ingepland hebben dat t niet kan
Polly schreef:LiannePuthzy schreef:Rijschool heeft nu zonder mij te bellen mijn rijles een half uur later ingepland, niet zo zeer een ramp heb toch de dag niets te doen, maar vond t netter als ze gebeld hadden, je zou maar net zelf de redt van de dag zo ingepland hebben dat t niet kan
Werk met dation toch? Dan ontkom je er als instructeur weleens niet aan om iets in te voeren zoals je het niet bedoeld. Als je bijvoorbeeld een examen inpland dan geeft ie daar een vaste tijd voor dus misschien hebben ze toen wat moeten schuiven en stellen ze je daarna op de hoogte/vragen ze of het kan. Ik heb het zelf ook weleens gehad, heel irritant omdat je anders niet kan plannen, verder werkt het heel fijn