Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Balen Irene....
Hier gesprek gehad, ging voor mijn gevoel goedvolgende week hoor ik meer.
Wat ik wel 'apart' vond, een meisje voor mij had een spijkerbroek en een t shirt aan... Zelf had ik een net jurkje en colbert aan. Hopelijk waardeerde ze mijn kledingkeuze wel.
Ir1ne schreef:Vandaag weer naar het uzb geweest voor een supertoffe vacature. Past helemaal in mijn straatje.. dit was niet zon gladde meid dus hoop doet leven... nu nog duimen dat ik op gesprek mag bij het bedrijf en dan kan ik me daar gaan promoten... zij zei ook al dat ik mn leeftijd tegenheb...
Ik heb een vraag over WW. Ik krijg nu gedeeltelijk WW, heb recht op 11 maanden volledig, maar werk nu niet volledig dus krijg ik aanvullende WW. Gaat dit van mn maanden af of rekenen ze in uren? hoe werkt dat?
dynamiek schreef:Ir1ne schreef:Vandaag weer naar het uzb geweest voor een supertoffe vacature. Past helemaal in mijn straatje.. dit was niet zon gladde meid dus hoop doet leven... nu nog duimen dat ik op gesprek mag bij het bedrijf en dan kan ik me daar gaan promoten... zij zei ook al dat ik mn leeftijd tegenheb...
Ik heb een vraag over WW. Ik krijg nu gedeeltelijk WW, heb recht op 11 maanden volledig, maar werk nu niet volledig dus krijg ik aanvullende WW. Gaat dit van mn maanden af of rekenen ze in uren? hoe werkt dat?
Heb je hier wat aan? http://www.servicepuntflex.com/uitzendwerk-gedurende-ww-uitkering-7
toevallig ben ik ook vandaag bij een uzb geweest werd gisteren gebeld dat ze interesse in mij hadden voor een functie, twijfel ook ivm met ww en alle regeltjes, zodat ik niet benadeeld wordt