pmarena schreef:Ik denk dat gemeentes in het verleden ook al dood gegooid zijn met losse flodders van mensen met een idee, en dat ze dan de moeite deden om die mensen op weg te helpen met info waarna het toch allemaal niet zo serieus bleek te zijn en diegene het niet doorzet.
Als je op die manier een paar keer flink je beus gestoten hebt dan leer je wel om af te wachten en eerst wat meer serieuze plannen te zien
Wil je echt een locatie waar honden overdag terecht kunnen, een beetje kinder dag verblijf maar dan voor honden...? Zou daar vraag naar zijn i.v.m. de kosten...? Het idee klinkt wel leuk
Ja dat zal waarschijnlijk gebeurd zijn. Het is alleen jammer dat ze reclame maken om er voor de ondernemer te zijn en mij het dan op meerdere manieren moeilijk maken ipv makkelijk. Maar hopelijk komen we er straks uit en desnoods probeer ik het bij een andere gemeente.
En het is inderdaad een soort kinderdagverblijf voor honden, voor als je fulltime werkt of een dagje weg gaat oid.
De vraag ernaar ga ik onderzoeken door mijn enquête. Maar in Engeland en Amerika is het al best populair en ik zou er zelf ook behoefte aan hebben als ik fulltime werk. Het lijkt op een uitlaatservice, maar dan voor de hele dag en in een omheinde omgeving.
Maar het is nu nog allemaal onzeker, ik moet nog veel uitzoeken, ook qua kosten enz.