Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sonja_vR schreef:Mri, is ook de enige oplossing, die persoon zijn eigen problemen op laten lossen , anders blijf je bezig
en al lost ie ze niet op, sja, dan maar de consequenties
Shiloh schreef:Bedankt voor het melden. Deze heb ik doorgespeeld naar een vriendin van me!
Joolien schreef:Mioux schreef:@joolien dan zou ik zelf persoonlijk zeggen dit is niet een fijne werksfeer voor mij om hier verder te gaan..Als het al slecht begint en terwijl je er al 4 maanden werkt en niet goed word ingewerkt,en nu al stress erover hebt... Ik zou zelf kijken naar wat anders,ik zou toch wel met plezier naar mijn werk willen gaan plaats van "wat krijg ik vandaag te horen wat ik fout doe"...
Ik ben al druk bezig, solliciteer me rot maar tja de banen liggen niet voor t oprapen... T is zwaar frustrerend maar ik probeer t maar positief in te zien, ik krijg hier wel een dikke huid van
vuurneon schreef:Voor de verandering.... Alleen maar afwijzingen![]()
Hoewel het buiten lekker weer is, bereikt mijn motivatie af en toe het vriespunt
Kipje39 schreef:Joolien schreef:
Ik ben al druk bezig, solliciteer me rot maar tja de banen liggen niet voor t oprapen... T is zwaar frustrerend maar ik probeer t maar positief in te zien, ik krijg hier wel een dikke huid van
Hier zoiets soortgelijks meegemaakt!
Daardoor heb ik het eerste half jaar echt gedacht 'gatverdamme' ging met tegenzin naar m'n werk.
Ze wist alles zo te schuiven dat ik het verkeerd deed.
Totdat ze weg was, ineens verliep alles vlekkeloos!
Zij is gewoon bezig geweest met narren! Expres belangrijke documenten aan elkaar nieten, mij verwijten dat ik het kwijt had gemaakt!
Expres verkeerde dingen naar klanten sturen en mij daar de schuld van geven!
Totdat ze weg was! M'n baas is ontzettend blij met mij! En ik heb het nog steeds naar m'n zin!
Misschien moet je het nog wat tijd gunnen!
En kijk zelf terug (in hoeverre dat kan) hoe zij haar werk deed! Kost extra tijd, maar ik kwam achter dingen die mij tijdens het inwerken niet verteld zijn
Succes ik weet hoe rot dit is!