Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MissAnnemijn schreef:Ik heb een zwarte broek gekocht, geen spijkerstof, wel skinny maar netjes. Voor de functies waar ik op solliciteer hoef je niet perfect in pak
Astaloca schreef:Mando schreef:Je eerste indruk is t belangrijkste en liever overdressed nette pantalon en blousje en of jasje dan in n jeans.
Ik doe ook hakken aan. Geen hoge maar nette schoenen
Ja, normaal ook.. maar dit is een boerenbedrijf en ik denk dat hun dan denken dat jij niet in het bedrijf past
Mioux schreef:@joolien
als jij nu al zulke zorgen heb over je baan,is het dan niet een idee om met een chef of manager te praten om te vragen of je op de juiste wijze ingewerkt kan worden? Lijkt me toch niet fijn om als je net 4 maanden er werkt,nu al aan de rustgevers moet van de stress...
Mioux schreef:@joolien dan zou ik zelf persoonlijk zeggen dit is niet een fijne werksfeer voor mij om hier verder te gaan..Als het al slecht begint en terwijl je er al 4 maanden werkt en niet goed word ingewerkt,en nu al stress erover hebt... Ik zou zelf kijken naar wat anders,ik zou toch wel met plezier naar mijn werk willen gaan plaats van "wat krijg ik vandaag te horen wat ik fout doe"...