Ik zit nu behoorlijk ''vast'' in een callcenter, komen weinig vacatures voorbij en als er dan vacatures voorbij komen is het minimaal aantal uur op het contract te weinig om normaal van rond te kunnen komen..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Air schreef:Is hier toevallig iemand die een beetje weet hoe aanvullende bijstand in zijn werk gaat?
Ik zit nu behoorlijk ''vast'' in een callcenter, komen weinig vacatures voorbij en als er dan vacatures voorbij komen is het minimaal aantal uur op het contract te weinig om normaal van rond te kunnen komen..
kaatje77 schreef:Wat balen Elonie. Ik moest er ook uit na reorganisatie....na 5 jaar en maar 1 maand thuisgezeten omdat ik direct Open sollicitaties ben gaan versturen. Collega moest er na 14 jaar ook uit en zit nu al bijna een jaar thuis en ook geen zicht op werk.....
Ik ben van 24 naar 36 uur gegaan. Ik dacht ik moet ja zeggen en meer uren nemen of ik kom nee zeggen en was ik waarschijnlijk nu nog steeds bij huis geweest net als mijn oud-collega....
Het is maar net hoe jij erin staat en wat je verder wil.
In ieder geval heel veel succes! Ik hoop dat je snel een passende nieuwe baan vindt.
Dat geld overigens voor iedereen hier!!!;
ssssuus schreef:Als je eruit moet vanwege reorganisatie krijg je dan nog een vergoeding mee?
Stamper schreef:Ik blijf toch maar aangemeld in dit topic, contract rommelt van alle kanten, en overigens is het mailcontact die ik met de eigenaar heb, ook niet jut van het. Ga ik niet openbaar neer zetten, maar het is zoooo vreemd!!! Best jammer, want het is echt iets wat mij echt ligt.... Maar helaas!