Heerlijk om niet alleen te staan in de nacht! Hoe gaat het verder met jullie? Ik had net een patiënt die uit bed was en bijna op de grond viel. Gelukkig net op kunnen vangen alleen nu wel last van mijn rug
Ja mijn nachtdiensten zijn van 02.15 tot 11.45. Ik heb een reistijd van 2 uur. Dus hoop 2 uur thuis te zijn vanmiddag. Ik woon in S heerenberg (Duitse grens bij Arnhem) en werk op Schiphol.
Sabine: wat leuk zeg dat je nieuwe auto gaat ophalen!
Vealosz: jeetje dat klinkt wel pittig!
Ik ben 7:30 weer klaar gelukkig dat vind ik al lang zat
Marcella
Geplaatst: 07-06-19 06:19
Maar wel perfecte tijden om geen last te hebben van files.
Als het aan toekomstige ex-werkgever ligt zou ik vanavond t/m maandag nachtdienst werken. Hij is mij ineens weer nodig terwijl hij weet dat ik vanavond laat thuis ben vanwege reistijd en ik vandaag examen heb.
Dat is trouwens ook het enige wat hij weet, want ik wil niet vertellen waar en welk bedrijf met reden.
3/4. Hier drukker dan gisteren. Alsof ze tegelijk op vakantie willen.
Nicje87
Geplaatst: 08-06-19 05:22
Vealosz schreef:
Ja mijn nachtdiensten zijn van 02.15 tot 11.45. Ik heb een reistijd van 2 uur. Dus hoop 2 uur thuis te zijn vanmiddag. Ik woon in S heerenberg (Duitse grens bij Arnhem) en werk op Schiphol.
Het is vandaag de 6e dag dat ik om 05 uur moest beginnen. Ik kan daar zo slecht tegen. Het lukt mij niet om voor 2300 uur te slapen, ik ben dus inmiddels een wandelend spook hihi